Phil & Teds smart buggy + peanut

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Aleida, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
  2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Niemand???

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Geen ervaring maar zo te zien kan je het zitje van de buggy niet verstellen. Hierdoor zou ik hem zelf niet als enigste buggy kopen. Als je kindje een half jaar is ongeveer, past hij vaak niet meer zo goed in de wagenbak maar kan nog niet zelfstandig rechtop zitten en kan dan dus nog niet in dit zitje vervoerd worden.

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Het zitje heeft 2 standen. Rechtop en iets achterover.

Onze oudste heeft nu nog de quinny Senzz, maar deze wordt nu wel minder. Het inklappen gaat soms moeizaam. En hier hebben we geen reiswieg bij. Deze heeft wel meerdere standen dan 2. Deze kan helemaal plat.
    Ter overbrugging kunnen we deze er nog wel bij houden.

5. 3112

3112 Actief lid

15 feb 2010
    217
    20
    18
    Hallo,

Ik heb de phil&teds smart met peanut besteld. Ik ga 'm pas over ongeveer 2 maanden gebruiken dus ik kan je nog niet mijn ervaring vertellen. Zelf hen ik voor deze wagen gekozen omdat hij heel fijn rijdt en heel compact is. De buggy kan inderdaad naar achter kantelen en dan kan je baby van 6 maanden er echt wel in hoor, je kan er zo'n comfortabele zitkussen bij kopen (ik weet even niet hoe dat heet). Veel succes met het doorhakken van de knoop!
    Ow ja niet te vergeten, het design van de wagen is echt superrrrr

Gr.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het gaat ook niet alleen over achterover kantelen, maar de heupjes van je kindje zitten dan dus ook in "zit" stand, terwijl ze nog horen te liggen.

7. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Bedankt voor de reacties! :)

Ik ga hem morgen bestellen! Vind het een mooi ding en zeer makkelijk in te klappen e.d. Onze Senzz houden we er ter overbrugging gewoon bij. Mocht ons kindje nog niet goed kunnen zitten met 6 maanden, kan het daar nog in.

Deel Deze Pagina