Wie heeft ervaring met deze combi-buggy?? Phil & Teds Buggy Smart Compleet | Babypark Is het echt een handig ding? Comfortabel voor het kindje? etc...
Geen ervaring maar zo te zien kan je het zitje van de buggy niet verstellen. Hierdoor zou ik hem zelf niet als enigste buggy kopen. Als je kindje een half jaar is ongeveer, past hij vaak niet meer zo goed in de wagenbak maar kan nog niet zelfstandig rechtop zitten en kan dan dus nog niet in dit zitje vervoerd worden.
Het zitje heeft 2 standen. Rechtop en iets achterover. Onze oudste heeft nu nog de quinny Senzz, maar deze wordt nu wel minder. Het inklappen gaat soms moeizaam. En hier hebben we geen reiswieg bij. Deze heeft wel meerdere standen dan 2. Deze kan helemaal plat. Ter overbrugging kunnen we deze er nog wel bij houden.
Hallo, Ik heb de phil&teds smart met peanut besteld. Ik ga 'm pas over ongeveer 2 maanden gebruiken dus ik kan je nog niet mijn ervaring vertellen. Zelf hen ik voor deze wagen gekozen omdat hij heel fijn rijdt en heel compact is. De buggy kan inderdaad naar achter kantelen en dan kan je baby van 6 maanden er echt wel in hoor, je kan er zo'n comfortabele zitkussen bij kopen (ik weet even niet hoe dat heet). Veel succes met het doorhakken van de knoop! Ow ja niet te vergeten, het design van de wagen is echt superrrrr Gr.
Het gaat ook niet alleen over achterover kantelen, maar de heupjes van je kindje zitten dan dus ook in "zit" stand, terwijl ze nog horen te liggen.
Bedankt voor de reacties! Ik ga hem morgen bestellen! Vind het een mooi ding en zeer makkelijk in te klappen e.d. Onze Senzz houden we er ter overbrugging gewoon bij. Mocht ons kindje nog niet goed kunnen zitten met 6 maanden, kan het daar nog in.