Mijn dochter is nu 3 1/2 maand oud, en sinds een paar dagen weer hangerig aan het worden, kwijlt veel en heeft ook steeds een vuur rood wangetje, maar alleen aan de rechterkant. Ze heeft al wel 2 witte puntjes, onder, maar nog niet echt duidelijk een tand ofzo. Zou dit een voorteken zijn?
het kan altijd, er zijn wel meer kindjes vroeg met tandjes. meestal voel je eerst een bobbel, dan zie je de tand zitten, dan wordt het een streepje en dan komt hij door, dan voelt het als een hard puntje. groetjes, Miranda
Kan heel goed, Sverre was ook vroeg met tanden krijgen. Beetje sneu dat ze op die leeftijd nog vaak niet zelf met een bijtring aan de slag kunnen, dat verzacht namelijk vaak wel..
Ze heeft wel 2 bobbels ter hoogte van snij tanden, denk ik en er zijn witte puntjes te zien. Daarnaast is ze ook erg hangerig, dus tja maar ff afwachten...
dit laatste klinkt ook heel erg als talgkliertjes (vooral ook de plaats en het feit dat het puntjes zijn)... Fae had ook echt al de symptomen, inclusief vies stinkende luiers. Maar op het cb werd gelijk gezegd, dat zijn geen tandjes. Er zijn hier best veel moeders met soortgelijke ervaringen, hoewel er natuurlijk altijd de uitzonderingen zijn, die wel supervroeg tandjes hadden.
Ons ventje had voor de 4e maand de eerste puntjes van zijn tandjes al door. Hij heeft nu onderin al twee halve tandjes door en hij is goed 5,5 maanden, dus dat is al mooi op tijd. Het lijkt ineens wel heel erg snel te gaan. De een is er wat eerder bij dan de ander.
Ik wacht wel gewoon af of ze doorkomen of niet. Heb iig wel dentinox in huis, voor t geval dat... hahaha
mijn zoontje stijn is 6 weken en 2 dagen oud ik heb vandaag 2 streepjes gezien en hij huilt laatste paar dagen verschrikkelijk zouden het de eerste 2 tandjes zijn? hihihi