Nu al tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JaDeBo, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn dochter is nu 3 1/2 maand oud, en sinds een paar dagen weer hangerig aan het worden, kwijlt veel en heeft ook steeds een vuur rood wangetje, maar alleen aan de rechterkant.
    Ze heeft al wel 2 witte puntjes, onder, maar nog niet echt duidelijk een tand ofzo. Zou dit een voorteken zijn?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    het kan altijd, er zijn wel meer kindjes vroeg met tandjes. meestal voel je eerst een bobbel, dan zie je de tand zitten, dan wordt het een streepje en dan komt hij door, dan voelt het als een hard puntje.

groetjes, Miranda

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kan heel goed, Sverre was ook vroeg met tanden krijgen. Beetje sneu dat ze op die leeftijd nog vaak niet zelf met een bijtring aan de slag kunnen, dat verzacht namelijk vaak wel..

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ze heeft wel 2 bobbels ter hoogte van snij tanden, denk ik en er zijn witte puntjes te zien. Daarnaast is ze ook erg hangerig, dus tja maar ff afwachten...

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dit laatste klinkt ook heel erg als talgkliertjes (vooral ook de plaats en het feit dat het puntjes zijn)... Fae had ook echt al de symptomen, inclusief vies stinkende luiers. Maar op het cb werd gelijk gezegd, dat zijn geen tandjes.
    Er zijn hier best veel moeders met soortgelijke ervaringen, hoewel er natuurlijk altijd de uitzonderingen zijn, die wel supervroeg tandjes hadden.

6. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ons ventje had voor de 4e maand de eerste puntjes van zijn tandjes al door. Hij heeft nu onderin al twee halve tandjes door en hij is goed 5,5 maanden, dus dat is al mooi op tijd. Het lijkt ineens wel heel erg snel te gaan. De een is er wat eerder bij dan de ander.

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja hoor, kan makkelijk! Mijn dochter was ook zo vroeg!

8. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    timo had dat met 3 maanden ook allemaal al, rode wangen, kwijlen maar ze zijn nu pas door

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik wacht wel gewoon af of ze doorkomen of niet.
    Heb iig wel dentinox in huis, voor t geval dat... hahaha

10. mamaelly

mamaelly Lid

23 jun 2007
    26
    0
    0
    huisvrouwke en mama
    roosendaal
    mijn zoontje stijn is 6 weken en 2 dagen oud ik heb vandaag 2 streepjes gezien en hij huilt laatste paar dagen verschrikkelijk zouden het de eerste 2 tandjes zijn? hihihi

Deel Deze Pagina