hallo ik ga samen met een vriendin en de kids naar de 9 maanden beurs. maar mijn meisje is weer (al de 6e keer in haar leven van bijna 4 maanden) verkouden . nu heb ik haar getempt en ze heeft een klein beetje verhogin 37.9 kan ik dan toch gewoon gaan. na mijn idee zou t niet veel kwaad kunnen ,maar wat vinden jullie ????? en is t normaal dat ze zo vaak verkouden is ???
Een klein beetje verhoging is op zich niet zo'n ramp. Het is belangrijk om te kijken hoe je kindje te pas is. Is ze vrolijk, alert? Of juist belabberd en ziek? In het laatste geval zou ik dus niet gaan, als je je zelf niet lekker voelt wil je ook niet op pad. Koorts zegt niet altijd wat over de toestand van je baby.
ik zal morgen kijken hoe het gaat en dan bepalen of het verantwoord met haar weg te gaan. ze kan namelijk morgen wel weer een gewone temp hebben. Kleine kinderen pakken snel virusjes op. vooral in dit weer, weet niet of ze naar een kdv gaat? dan is de kans groter dat ze sneller een virus oppakt natuurlijk. Gewoon verkouden kan volgens mij geen kwaad. als er meer bij komt kijken zou ik de ha eens vraegen
Denk het wel. Eventueel 's ochtends een zetpilletje, als ze nog koorts heeft. Zorg ervoor dat ze lekker kan slapen, want daar zal ze wel behoefte aan hebben. En zorg ervoor zat ze het niet te warm krijgt, ze is al warm genoeg als ze koorts heeft. Kleine kindjes kunnen ook ineens weer opknappen. Als de koorts morgen hoger is, zou ik het niet doen.
ze gaat niet naar kdv !!!!ze slaapt nu lekker maar ademt wel een beetje lastig en wil persee dr tutje , moeilijk met een verstopte neus . heb ook even een uitje op haar kamer gelegd
38 Is pas koorts en onze dokter zei dat je dan nog gerust met ze naar buiten mag als je ze maar goed inpakt en als je inderdaad niks merkt aan het karakter, dus die van jou is nog lekker vrolijk enz. dan zou ik gewoon gaan!
Ik zou even wat neusdruppels in doen. Dan kan ze vannacht ook lekker slapen. Kindjes met een verstopte neus worden vaker wakker, en daar worden ze vaak niet beter op. Desnoods maak je zelf even wat neusdruppels. Kokend water met wat zout en met een theelepeltje in haar neus gieten. Als het een beetje lauw is, merkt ze het niet eens.
goede tip! je kindje pakt blijkbaar snel een virus op. als je het niet vertrouwd dat ze vaak ziek is dan gewoon altijd de ha bellen! Hoop dat ze morgen opgeknapt is. zo ja heel veel plezier morgen!
Zoveel verkouden is wel normaal hoor Toby is bijna onafgebroken het eerste jaar verkouden geweest. Hoort nu ook echt bij het weer steeds erg koud en dan weer warmer.
Toen mijn zoontje koorts had (38,7) was hij nog hartstikke actief en vrolijk. De huisarts zei toen dat hij gewoon mee mocht naar buiten, boodschappen doen enzovoort. Natuurlijk wel goed aankleden, maar dat lijkt me logisch.
nou veel snelle reackties bedankt!!!! temp haar morgen nog even en miss idd een zet pilletje en dan kan ik lekker gaan maar als t hoger is als 38,5 39 dan ga ik denk ik niet , maar t zal wel mee vallen heb nog otrivin baby neus spray strak even in doen. weet iemand tot waneer ik die ka gebruiken na opening heb m al zo'n 2 maanden open en heb de bijsluiter niet meer
Nou, sorry, maar ik vind het heel onverstandig om met je zieke (!) kind naar de 9maandenbeurs te gaan. Heb je enig idee hoe druk het daar is? Je kindje heeft koorts en voelt zich blijkbaar niet lekker.. Naar buiten gaan is iets anders dan de 9maandenbeurs. Je kind meenemen naar die beurs is sowieso al een hele ervaring voor een kind. Het is erg druk, je moet waarschijnlijk nog reizen, je moet haar voeden, etcetera. Met koorts mag je haar niet eens naar het KDV brengen. Jij gaat toch ook niet met koorts lekker gezellig winkelen? Bovendien is de beurs nog vaak genoeg en nu is je kind ziek. Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar ik vind het echt raar dat je daar nog over moet twijfelen. En ik zie nu pas dat ze nog geen 4 (!) maanden is..
nou ziek vind ik een groot woord hoor ze is verkouden (al bijna 4 maanden ) en ze heeft een klein beetje verhoging 37,8 dus geen koorts!!! verder is ze harstike vrolijk en alert !!!!!!
Heb het even gegoogled. Otrivin babyneusspray is 1 maand na openen houdbaar. Tsja, weet niet hoe serieus je dit moet nemen. Vetrouw je het niet, maak je het zelf. Hoef je ook niet met iets in haar neus. Daar heeft mijn dame een vreeeeeselijke hekel aan. De zoutwateroplossing moet proeven als een zoute traan, dan is het voor babies goed.
Met een theelepeltje. Beetje lauw zoutwater op een lepeltje en dan giet je het erin. Voelen ze niks van. Hoe is het gegaan?