2 weken overtijd....neg testen...maar het voelt zo raar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ipad, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ipad

ipad Niet meer actief

Hoi...

Ik ben morgen 2 weken overtijd...heb al meerdere Kruitvat testen gedaan....tot op heden negatief!!

HOE kan dit nou?? Ik snap er niksvan....

ik heb altijd een regelmatige cyclus...31-32 dagen.....en nu dit?

De HA wil nog niks ondernemen, en gewoon afwachten......
    (ja makkelijk gezegt hoor!)

Zijn er dames die dit ook meegemaakt hebben en dan alsnog zwanger waren???

Ik merk enkel deze 2 veranderingen aan mijn lichaam:
    1. honger als ik 's morgens opsta
    2. vol gevoel in mijn onderbuik

2. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0
    Ik zelf had ook standaard cyclus 32dagen ongi ,vorige maand was ik in 1x 10dagen overtijd, dacht ook van alles te voelen...
    Ik heb zelfs die maand ovutesten gebruikt, dus dacht het is ook raak alleen helaas wel Nod geworden, hopelijk is het bij jouw een andere verhaal en mag je toch nog positief testen...

Veel succes;)

3. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

naja nu lees ik gewoon een topic wat echt precies op mij slaat !

Ik was gisteren precies 2 weken overtijd.. Gister een test gedaan en zoals de meeste meiden hier nu wel weten was ie helaas negatief.. Heb dit nog NOOOOOIT gehad, dus ben zo enorm in de war en snap er geen bal meer van.. !! HA zegt ook tegen mij dat ik maar moet afwachten :(

4. ipad

ipad Niet meer actief

ja da's klote (sorry) he dorientje!

Ik snap mijn lichaam ook totaal niet meer.....
    als ik maandag nog niet ongi ben stap ik naar de HA en eis ik stappen te ondernemen...bloed-echo whatever...als ze maar iets doen!
    ik wordt hier zo moedeloos van....dit is nog 10 x erger dan die wachten-na-de-eisprong-dagen!

5. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    ..hier ook al een week overtijd.. alle testen negatief en geen gevoel dat ik ongesteld ga worden... frustrerend hé, ik wacht nog maar ff met de huisarts bellen want die zal inderdaad zeggen wacht nog maar ff af, als hij eens wist hoelang de dagen en weken dan duurde :)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier dan een positief bericht...
    ik testte bij mijn 1e zwangerschap op dag 40 licht positief, en op dag 44 duidelijk posi.
    eisprong was op dag 15 geweest... dus 11 dagen overtijd licht en 15 dagen overtijd eindelijk een duidelijke test.

Deze keer testte ik meteen positief...

7. Liset1883

Liset1883 Lid

15 mrt 2009
    32
    1
    0
    dit heb ik ook gehad, na 2 weken overtijd eindelijk een vaag positieve test. Was wel zwanger, helaas is het een miskraam geworden. :(
    Maar het kan dus wel...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb het ook gehad voor ik zwanger was van mn zoontje. Had al 4 cyclussen gehad na het stoppen met de pil die tussen de 30 en de 32 inzaten. Toen we er in ronde 1 voor gingen was mn cyclus opeens 45 dagen, met 4 nega testen... ik snapte er niets van, voelde ook vanalles, dacht echt dat ik zwanger was.
    Mn ongie was ook veel heftiger toen ie eindelijk door kwam... De ronde erna werd ik zwanger en testte ik een dag voor nod superposi... Ik voelde trouwens die tweede ronde precies dezelfde dingetjes als de eerste ronde, dus mssn was ik toch al even zwanger geweest, maar niet genoeg hcg aangemaakt voor posi testen ofzo... Ik weet het niet.
    Het blijft vaag!
    Ik hoop voor jou dat je binnenkort gewoon superposi mag testen en dat je tot de meiden behoort die pas heeeeel laat posi testen... ik zal voor je duimen.
    *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*

9. Dorientjuh

Dorientjuh Niet meer actief

Jaa het is echt ZWAAR kl*te... Erg frustrerend omdat je jezelf gewoon niet meer kent zeg maar.. Maar goed, vanmorgen weer testje gedaan, negatief.. Ik ga nu echt een week wachten of 1.5 week en dan pas weer testen

10. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hey hey

ik ben nu 1 week overtijd en wil graag zwanger worden maar de testen geven steeds negatief.
    de huisarts doet er toch niks aan ik voel ook allerlei zwangerschapssymtonen maar niks.
    het enige wat ik steeds te horen krijg is wacht nog maar een weekje en dan weer testen.
    maar ze begrijpen niet dat als je iets wilt dat je niet kan wachten ik heb nu al 7 testen gebruikt kan er gewoon niks aan doen.
    ik hoop voor alle vrouwen die graag zwanger willen worden dat ze snel een positieve test krijgen.

11. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    dit slaat ook echt op mij.

ik ben nu bijna 2 weken overtijd en ik voel van alles en heb alleen maar negatieve testen (vorige week zaterdag voro het laaste getest).

woensdag heb ik bloed laten prikken. Voor mij was het makkelijk omdat ik elk half jaar geprikt word omdat ik pfeiffer heb gehad en dat is nooit weg gegaan (omdat ik het niet wist en gewoon door gegaan ben). Nu sta ik onder controle moest eigenlijk over anderhalve week weer. Maar nu hebben ze van de week bloed geprikt en ook gelijk voor zwangerschap dat was wel makkelijk. Ik krijg maandag de uitslag en maar hopen dat ie positief is.

Aan de ene kant wil ik heel graag nog een thuis test doen aan de andere kant ben ik bang dat ie weer negatief is.

groetjes Soesje

12. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    Herkenbaar, ik ben ook 2 weken over tijd en een negatieve test. Op basis van de symptomen denkt de huisarts dat ik wel zwanger ben geweest, maar dat het een spontane arbortus is geweest, zoals ze het noemen in het prille begin. Komt wel vaker voor, maar de meeste vrouwen heb dat dan niet door, omdat de menstruatie dan komt.
    Nu wachten tot ik ongesteld word. Want dan pas ben ik overtuigd :))

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    beste soesje
    ik weet hoe moeilijk het is om te wachten maar je kan denk beter wachten op de bloedtest ik denk dat je dan meer zekerheid hebt
    ik zal voor je duimen

14. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    ik wacht ook wel hoor! ik heb er niets aan om voor nop te testen. Ik wacht af. Hoef nog maar ander halve dag te wachten en dan heb ik de uitslag.

groetjes

15. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik was aan het zoeken,word voor mij ook niet duidelijker. Ik slik clomid en dmv ovutesten weet ik dat ik op dag 18 (1 april) m'n eisprong heb gehad,deze heb ik ook duidelijk gevoeld. 1 dag voor en 1 dag na nod heb ik negatief getest,mijn ongi blijft uit,heb symptomen,maar weet het gewoon niet meer. We zijn al 3,5 jaar bezig,ik wil morgen nog een test doen en anders maar m'n gyn bellen.

16. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meid,

ik heb hetzelfde gehad; ik had mijn ei getest en ik werd pas 3.5 week later ongesteld, terwijl er normaal precies 2 weken tussen zit. Moet zeggen dat ik hiervoor een mk gehad heb, dus wellicht dat het daaraan ligt. Ik las alleen maar berichten van meiden die inderdaad pas laat positief testten, dus daar had ik mijn hoop al weer helemaal op gevestigd. Wil niet je hoop de grond in boren, echt niet, maar houdt er rekening mee dat je ook gewoon een langere cyclus kan hebben (danwel een hele vroege mk...).

Desalniettemin ga ik voor je duimen! ;)

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    hallo meiden,
    ik week over tijd. nu zou 4e maand van onregelmatige cyclus zijn, de maanden ervoor keurige cyclus.

van de week test kruidvat gedaan, die was zo negatief als het maar kan.. maar voel me ook anders. misselijk, eten wat ik heerlijk vind hoef ik niet.. enorme dorst!
    maar onderin mijn buik heb ik ook steeds pijn..

hopelijis iedereen zwanger, ik gun het jullie allemaal!!
    liefs

18. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    nou ik weet nu dat je lichaam je egt voor de gek kan houden ik had allerlei zwangerschapssymtonen en was 10 dagen overtijd 6 testen gedaan allemaal negatief ik d8 dat kan gewoon niet tot gisternacht toen me menstruatie begon,ik kon wel huilen.
    maar we blijven proberen

groetjes

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben ook ongi geworden vandaag. Niet zwanger helaas maar wel ongi want ik was al bang dat ie uit zou blijve. Nu kunnen we weer verder

20. miro

miro Lid

22 mrt 2009
    38
    0
    0
    Ik ben vandaag vanaf mn kortste cyclus gezien 15 dagen overtijd en vanaf mn langste cyclus gezien 3 dagen overtijd. Ik heb afgelopen vrijdag al een testje gedaan. Was negatief..alhoewel ik dacht een heeeeel licht streepje te zien, maarja is dat omdat ik het gewoon WIL zien of dat ie er echt stond? Manlief zag echter helemaal niks. Ik voel me wel anders sinds ong 2 weekjes...Ik drijf 's nachts mn bed uit, ik ben 's ochtends heeel vroeg wakker, heb vollere borsten, licht opgezet buikje, heb al een aantal keer het gevoel gehad dat ik ongesteld zou gaan worden maar er kwam helemaal niks. Het maakt je zo onzeker..:( Vandaag of morgen nogmaals testen..Ik heb 5 weken geleden een antibioticakuur gehad zou dat evt. een mogelijke bevruchting kunnen bevorderen? Vandaag moet ik weer naar de kaakchrirurg om mn laatste 2 verstandskiezen te laten verwijderen zou die verdoving evt kwaad kunnen mocht ik toch echt zwanger zijn?

Deel Deze Pagina