Kun je met 6 weken en 6 dagen al een kloppend hartje zien op de echo Ik heb volgende week mn eeerste echo ben ben best bang dat ze nog niks kunnen zien (haal dingen in mn hoofd van mischien is het wel een paar dagen korter enz enz) en heb al een mk gehad vorig jaar wie oh wie kan mij antwoordt geven
Hoi, het zou heel goed kunnen van wel. Mijn 1e echo was 6,9 weken en toen was het heel duidelijk te zien. Het schijnt wel verschillend te zijn, maar zo rond de 7e week kan het. Als je tenminste echt zover bent als je denkt
Ik heb mijn eerste echo gehad met 6 weken en 5 dagen en er was een vruchtje met kloppend hartje en dooierzak te zien!
Mijn eerste afspraak was bij 9 weken en toen liet ie zich toch echt nog niet zien. Moest een lange 1.5 extra wachten voordat ukkel zich uiteindelijk liet zien...
Wat gek dat je bij 9 weken nog niets kon zien, heb ik nog nooit van gehoord! Eigenlijk vanaf 6 weken kan je wel iets zien, alleen soms het hartje nog niet. Was het uitwendig ofzo, dan is het nog wel te begrijpen. Anders vind ik het echt heel vreemd.
dat is idd raar een inwendige echo zou toch echt wel heel veel moeten laten zien als je zover bent Ik weet met 7 weken dat je het wel moet zien maar jah de twijfel slaat ff toe Ladies bedankt voor jullie antwoorden
Die onzekerheid ken ik maar al te goed Bij die eerste echo klopt het hartje wel, maar veel langzamer dan als je een weekje verder bent, het hartje klopte dus nog niet zo lang. En dat maakte mijn toen heel erg onzeker. Een week later weer een echo gehad en toen klopte het hartje wel heel snel
Tot 11 weken hoor heb een mk gehad vandaar is mijn gezegd dat ik vanaf week 7 elke keer een echo zou krijgen dus 7,9,11 weken
Oh vandaar, leek me al erg veel anders in totaal (ik vind dat ik al heel veel echo's heb gehad, morgen 3e pretecho en bij de gyn/vk 4 echo's). Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan! Liefs, Snoopy