Zie volgens mij nu ook vlekje net op bovenbeen? Als ik jou was zou ik weer bellen. Bij ons in de praktijk is het feit dat een kind vlekjes heeft die niet weg te drukken zijn gelijk iets om direct te komen. Het kan een zeldzame bijwerking zijn van de prik maar dat moet de arts dan ook bij het Lareb (even googlen voor uitleg) melden! Maar het kan ook zoals hier boven al staat duiden op bloedvergiftiging of hersenvliesontsteking. De koorts kan ook van zowel de prikjes als de hier boven genoemde dingen komen. Je zou bloed moeten prikken om te kijken of er sprake is van een infectie in het lichaam om pas meer met zekerheid te weten. Als ik jou was zou ik dus gewoon nog een keer bellen, de arts heeft niet voor niets dienst!
ik ben weer heengegaan en ze zeiden dat hij geen infectie heeft hij durfde het zelfs 100% te zeggen omdat hij niet zik toont en hersenvliesontsteking meteen komt en ziek wordt enz dus ben weer thuis de vlekjes zitten er nog steeds en hij heeft nog 38.0 hiu hem in de gaten mocht er weer wat verandering komen bel ik weer
Hallo, lees net je verhaal, gaat het al wat beter nu? Mijn zoon kreeg na de tweede serie prikken ook vlekjes op z'n hele lijf, maar volgens de HAP was dat toeval en had het niets met de prikken te maken (hun standaard antwoord geloof ik). Hij had lichte koorts en na een week ongeveer waren de vlekken weer verdwenen. Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en heb de volgende serie prikken een hele tijd uitgesteld. Succes ermee, Juliette