hoi dames, ik vroeg me af welke vitamines ik nu het best kan kopen om te slikken, ik heb momenteel femnatal van davitamon, is dit goed of is er een merk wat beter is en die je gewoon de hele zwangerschap kunt door blijven slikken?
Hoi Sim, Femnatal is prima, goed gedoseerd en niet te veel of te weinig van bepaalde vitamines. Het merk is prima, ik zou minder snel eigen merk nemen van een drogisterij maar femnatal is goed. Deze kan je gedurende je gehele zwangerschap en kraambed gebruiken. Ik zou deze ook blijven gebruiken zolang je borstvoeding geeft. Een extraatje is namelijk nooit weg. Groetjes en geniet lekker van je zwangerschap, Japke
dank je wel japke, dan ga ik daar gewoon mee verder. ik maak mezelf alleen ontzettend onzeker steeds. aan het eind van de dag (vooral als ik een tijd sta) heb ik lage rugpijn als ik dan ga zitten trekt het wel weer weg, en af en toe wat steekjes in de lies. maar omdat het al een keer is misgegaan in november lukt het mij nog niet om helemaal te genieten. hoop dit niks betekend...
hoi japke en mirjam, ik wou net nieuwe vitamines kopen, ze waren namelijk op, kwam ik bij de etos en die zeiden dat femnatal van davitamon uit hun assortiment was gehaald, aangezien er geen andere drogisterij in de buurt was heb ik na aarzelen gekozen voor gravitamon. ik moet hier dan morgen mee beginnen, mijn vraag is nu, kan het kwaad als je ineens van merk veranderd (misschien door de andere samenstelling) en is deze merk net zo goed? alvast bedankt...
hoi Sim, nee, het kan geen kwaad als je van merk verandert. Beide merken zijn net zo goed, de samenstelling is nagenoeg hetzelfde. Je zou ook nog kunnen kiezen voor een goedkope eigen merk variant (bijvoorbeeld kruidvat zwanger vitaal). Het maakt niet uit welke je neemt en ook niet of je ze afwisselt, als je er maar eentje kiest die speciaal voor zwangeren is gemaakt. Mirjam
oke, heel erg bedankt voor je antwoord, dan kan ik hier met een gerust hart mee beginnen.. bedankt (en super trouwens dat jullie dit doen!)