Ik was vorige week met de pil gestopt en heb sinds 2 dagen een bloeding, net als een menstruatie. Maar nu heb ik vandaag de eisprong maar nog steeds de bloeding, is dat normaal en hoelang kan zo'n bloeding duren???
als je vorige week pas met de pil bent gestopt, heb je dan nu niet gewoon je ontrekkingsbloeding (die je altijd in je stopweek hebt)?
Nee... Ik was op 10 mei weer begonnen met de pil en een week later zei mijn man dat ik met de pil moest stoppen. (heel een verhaal) Ik moet eigenlijk pas weer over 2 1/2 - 3 weken ongesteld worden, vandaar mijn vraag!
Als je midden in de maand stop met de pil wordt je ook eerder ongesteld dan aan het einde van de periode. Het kan zijn dat het nu minder lang duurt omdat je minder dagen de pil hebt geslikt en je lichaam even ontregelt is. Als je na je vorige menstruatie nog een week de pil hebt geslikt kun je zeker een week later geen eisprong hebben, sorry!
inderdaad.. als je een halve maand de pil slikt kun je er echt geen peil op trekken óf je uberhaupt, en zo ja wanneer, een eisprong hebt. Ik zou als ik jou was deze bloeding als menstruatie rekenen (dag 1) en vanaf hier weer beginnen te tellen.
Ik weet het ook allemaal niet meer!!! De laatste keer dat ik zwanger ben geworden was ik naar mijn menstruatie gestopt met de pil, maar nu kwam het door mijn man omdat die naar een week zei stop maar met de pil. Ik was dus ongesteld, heb dan weer een week de pil genomen en ben toen gestopt. Is het dan nu en soort menstruatie die ik heb, het is namelijk al dag 3. Moet ik nu gewoon weer opnieuw gaan tellen wanneer mijn eissprong is?
Ik denk idd dat dit een ontrekkingsbloeding is, omdat je na een week pil gestopt bent. Je cyclus is dus 3 dagen geleden weer begonnen. En even voor de duidelijkheid, je kan er niet vanuit gaan dat je eisprong precies met 14 dagen is.
Dat verwacht ik ook niet dat naar 14 dagen mijn eisprong is. Bij de vorige keer dat ik zwanger geworden ben hebben wij het ook gedaan als we er zin in hadden! Vroeg het me alleen maar af omdat ik in die banner van me staat, dus vandaar!!!
Dus als je opeens met de pil stopt, heb je kans terwijl je voor twee weken al een menstruatie heb gehad dat je er na twee weken weer eentje krijgt en dan begint het gewoon weer opnieuw?