Beste meiden, Vorige maand heb ik mijn koperspiraaltje laten verwijderen, uiteraard met het voornemen om ernstig ons best te gaan doen voor een baby. Wel heel relaxed natuurlijk! Op 11 augustus werd ik ongi, en toen laten weghalen. Nu zit ik dus op dag 30 van mijn cyclus en nog altijd... geen ongi. Wel vanaf afgelopen zaterdag bruinverlies, maar dat lijkt steeds minder te worden. Normaal heb ik 1-2 dagen bruinverlies en beginnen dan de . Ik heb mijn cyclus nooit echt bijgehouden, maar in mijn beleving heeft ie nooit langer geduurd dan 28-29 dagen. Maar ja, als je niets wilt lijkt de tijd tussen ongi's voorbij te vliegen en als je wel iets wilt, lijken die weken wel jaren . Ik heb lichte ongikrampen en een zwaar gevoel in m'n buik, met lichte steken aan de linkerkant. Ook gevoelige (.)(.), maar dat heb ik altijd voor m'n menstruatie. Vorige week erg misselijk, maar dat is inmiddels redelijk gezakt. Gisteren kruidvat-test gedaan (2 voor 5), maar die was negatief. Heb 'm bewaard om aan mijn man te laten zien 's avonds, en toen zagen we heel, heel licht een tweede streepje. Er staat op de test dat je 'm kort na die 5 minuten wachttijd af moet lezen, en daarna niet meer. Toch maakte het de onzekerheid groter... Hoewel ik dacht hier heel relaxed mee om te kunnen gaan, word ik inmiddels gek van mezelf. Wat denken jullie, is de wens de vader van mijn gedachten of loont het de moeite om morgen of zo nog een keertje te testen? Alvast bedankt voor de reacties! Yvje
Ik denk dat je ongesteldheid er gewoon iets anders heeft uitgezien dan voorheen met spiraal en dat je afgelopen zaterdag ongesteld bent geworden (wat een prachtige cyclus zou zijn). De testen zeggen niet voor niks dat je binnen een bepaalde tijd moet aflezen in elk geval heel veel succes en ik hoop dat je binnen een hele korte tijd een vette dikke tweede streep hebt!
Kruidvat geeft op een gegeven moment een indrooglijntje. Je moet je echt aan de gegeven tijd houden om het af te lezen. Maar inderdaad, morgen nog een keer testen.
Dank voor jullie reacties. Heb helaas niet opnieuw hoeven testen... Vanochtend ernstig ongi geworden ; ik loop krom van de pijn. Had het niet verwacht, maar ben best teleurgesteld. Op naar ronde II! Met groet, Yvje