mogelijke symptomen v.a. week voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door idem, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. idem

idem Nieuw lid

1 jul 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

We zijn in april gestopt met de pil. En zijn dus serieus bezig om kinderen te krijgen. Nu heb ik een aantal symptomen waarvan ik even niet weet wat ik ervan moet denken.

Graag wil ik weten of er meer mensen met de volgende symptomen zijn.
    - week voor nod 3 dagen flinke griep verschijnselen(innesteling??)
    - v.a. 6 dagen voor nod kleine rode vlekken op de huid verspreid over het lichaam
    - 5 dagen voor nod erge buikkrampen, steken rond baarmoeder en diarree
    - v.a. 7 dagen voor nod regelmatig misselijk door de dag heen en minder eetlust.

Nu twijfel ik of dit zwangerschapsverschijnselen zijn of dat t toch een griep je is. Ik heb wel vaker gehoord dat het symptomen kunnen zijn. Ik moet nog wachten tot dinsdag om te kunnen testen. Dus nu 4 dagen voor nod.

Ik ben benieuwd!

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Komt denk ik door het ontpillen!
    Die rode vlekken kan ik alleen niet plaatsen..

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meis hier hetzelfde. Ook gestopt in april en sinds deze week heb ik allerlei kwaaltjes die ik nog niet eerder heb gehad. Grieperig, onscherp kijken, rommelige darmen, krampen, meer plassen etc. 19 of 20 aug moet mijn ongi komen en ik heb nu al 6 dagen last van bruinverlies waarvan 2 dagen bloed met bruin slijm... Nu nog maar heeeel lichtjes...
    Geen idee wat dit kan zijn

Wanneer kan je testen?!?! Ben benieuwd :)

4. idem

idem Nieuw lid

1 jul 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Sadieraven,

Ik kan 19 augustus ook testen dus ben benieuwd, ik heb verder geen bruin verlies. Onscherp kijken heb ik inderdaad ook en het bruin verlies kan wijzen op innestelingsbloeding. Ben benieuwd hoe t bij jou verloopt. Hou me op de hoogte!

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey meis hier is mijn ongesteldheid doorgebroken na 6 dagen bruinverlies...
    Zit op dag 26 en vorige maand was hij 32... Duidelijk nog in de war..

Hoop dat het bij jou beter afloopt! Succes!

6. steefj

steefj Lid

28 jun 2014
    77
    0
    0
    audicien
    Ik had bij mijn zwangerschap ook wekenlang last van allerlei vage griepsverschijnselen. Ik heb toen ook pas 2 weken overtijd getest omdat ik onregelmatige cyclussen had, dus had er al snel na innesteling last van.
    Hopelijk is het raak voor je!
    Succes met de dagen aftellen!!!!

7. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ik zit ook al heel internet af te struinen over het verband tussen griepverschijnselen/verkoudheid en een eventuele innesteling. Ik had waarschijnlijk afgelopen maandag mijn eisprong en voel me sinds gisteren niet zo lekker. Begon met keelpijn en vandaag snotverkouden.

Ik wilde eigenlijk op internet bekijken of dit kwaad kon voor een eventuele innesteling, maar kwam toen allerlei berichten tegen dat dit er juist mee te maken kan hebben. Sinds vanmorgen heb ik ook wat pijnlijke/gevoelige tepels. Ben zo benieuwd!

Ik houd je berichtjes in de gaten over je test. Ik hoop dat het raak is!

8. idem

idem Nieuw lid

1 jul 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Helaas ik ben afgelopen maandag al ongesteld geworden. Dus heb niet eens meer hoeven testen. Helaas denk je soms vanalles te voelen wat achteraf niks blijkt. Dus ik ga weer op naar de volgende ronde. Wel zou ik het leuk vinden om reacties te blijven lezen. Wellicht zijn er personen waarbij het wel raak is..

succes dames!!!!

9. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Wat jammer, zeg! Ik duim weer met je mee voor de volgende ronde.

Ik moet nog even wachten tot ik zekerheid heb helaas. Ik verwacht er niet meer zoveel van, omdat ik niet echt meer klachten voel. Ja, wel buikpijn en steken links onderin mijn buik, maar ik heb endometriose, dus ik heb bijna elke dag wel buikpijn. Kan daar dus weinig uit afleiden.

Ik zou dinsdag of woensdag zo'n beetje ongesteld moeten worden... En ook al reken ik nergens meer op, ik hoop natuurlijk stiekem nog wel een beetje.

Deel Deze Pagina