vraagje over klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linda221, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo...
    ff een vraagje,...ik heb de hele avond al last van mijn borsten.. Heb de hele tijd krampen in me borsten.. en heb al sinds 2 dagen lasten van buikpijn. Wat kan dit zijn.? mijn nod zit er niet aan te komen...mijn ei ook niet...ben net 2 dagen van me ongesteldheid af en heb alleen buipijn en last van me ongesteldheid de eerste 1 a 2 dagen? wie heeft dit ook of weet wat het zou kunnen zijn?
    alvast bedankt...gr linda

    2e ronde voor het echie
    27-27-30
     
  2. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Waarschijnlijk gewoon je hormonen en houdt het echt lang aan dan zou ik naar de huisarts gaan.

    xxx joyce
     
  3. plientje123

    plientje123 Actief lid

    20 jun 2007
    117
    0
    0
    Helaas gewoon even afwachten denk ik. Vervelend hoor!
     
  4. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hoi, ik had dit dus ook, 2 dagen heel licht ongesteld en daarna steeds buikpijn, hoofdpijn, pijn aan mijn benen...dat soort dingen....
    Ik dacht dat het bij mij door t ontpillen kwam.
     
  5. saro

    saro Lid

    26 sep 2006
    63
    0
    0
    ja ik ken dat ook
    ben nu al weer bijna een week van mijn ongi af en heb ookdat ik mijn niet fijn voel heb ook buikpijn maar ben op het moment ook licht in mijn hoofd en dat is niet fijn
    maar het zullen inderdaad de hormonen wel zijn anders zou ik het ook niet weten maar misselijk zijn en niet zwanger dat is ook niet fijn heb ik tenminste waarschijnlijk herkennne meerdere mensen zich hier wel in maar het blijft vervelend

    nou hopen dat het deze maand raak is

    groetjes saro
     
  6. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    hier ook met vlagen misselijk, vanmorgen bij t ruiken van tandpasta over mn nek gegaan...geweldig dat ontpillen :(
     
  7. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bannercheck
     

Deel Deze Pagina