Hi Meiden! M'n cyclus is weer lekker wazig deze maand; - 13 & 14 juni af en toe wat bruinig / roze / paars slijm Gezien m'n temp daling gister dacht ik daar komen de duivels aan, menstruatie is de vorige twee cyclussen ook op 11DPO doorgebroken. Maar nee gister niks gemerkt, vanmorgen was mijn temp weer iets gestegen. Vanmorgen wel een klein druppeltje rood bloed na het plassen maar de rest van de dag helemaal niks meer.... Geen rood, bruin of roze slijm meer te vinden, ook niet na plassen ofzo.. Ik heb gewoon netjes een wit wc papiertje! Het enige wat ik voel is constante rugpijn onderin.. Dit herken ik niet van menstruaties dus is nieuw voor me.. Zo eigenwijs als ik ben net een zw test van Action gedaan maar die was omo wit, tenminste ik zag echt geen tweede streepje haha.. Zijn er meiden die dese afscheiding symptomen herkennen incl de duidelijke dip op 10DPO?
Ik doe zelf niet aan temperaturen, maar heb wel verhalen gelezen van mensen dat die een kleine dip hadden bij innesteling.
Vanmorgen wel weer iets hogere temp maar heb net toch wat rood bloed aangetroffen op wc papiertje na afvegen... Ben bang voor een nieuwe ronde
Je kan een innestelingsdip hebben gehad waar nu innestelings bloed van komt. Ik hoop het voor je succes met wachten.
Dankjewel voor je reactie! Kan het dan dat een innestelingsbloeding er op "meerdere dagen" uitkomt.. Op 1 moment op een dag zeg maar.. Dinsdag, woensdag en vanmorgen bij de tweede keer plassen wat rood verlies gespot.. Verder is het echt geen vers bloed meer, alleen soms wat roze of bruin na afvegen maar echt geen menstruatie te noemen. Normaal wordt ik op 11DPO ongesteld, nu dag 13 als FF eisprong goed geplaatst heeft. Test vanmorgen was echter nog negatief