Dames, Ik probeer deze week voor het eerst de ovulatietesten. Nu zou ik volgens de cyclusberekener vandaag mijn eisprong moeten hebben. Heb al een paar dagen volgens gebruiksaanwijzing getest maar tot nu toe geen een keer een tweede streep. Ik ben tot nu toe wel redelijk regelmatig ongi rond 28 dagen. Ben nu ineens bang dat ik misschien helemaal geen eispring heb! Kan het ook zo zijn dat de eisprong gewoon later is en dat je dan minder dan 14 dagen erna ongi wordt? Vind dat ik mezelf wel een beetje aanstel door er nu al onzeker van te worden, maar hoor toch graag jullie ervaringen hiermee. Alvast bedankt! Groetjes, Vlinder
Hoi! Ik maakte de eerste keer de fout dat ik teveel dronk, waardoor mijn urine niet geconcentreerd genoeg was.... Misschien heb je hier iets aan. groetjes!
Ja dat kan ...de fase tussen je ei en ongi kan verschillen tussen de 18 en 10 dagen (het kan nog korter maar dan kan het niet rustig innestellen en is er dus een probleem) ...14 dagen is slechts het gemiddelde Aangezien elk vrouwen lichaam anders is..is elk ei ook anders
Mijn vorige cyclus heb ik getemperatuurd en hieruit bleek dat ik op dag 18 mijn eisprong heb gehad en werd ik dag 28 ongesteld. Dus het kan inderdaad. Zit vandaag ook op dag 18...dus hopelijk gaat morgen de temperatuur wel omhoog anders zou mijn tweede fase ook minder dag 10 zijn. Iemand enig idee wat er dan precies mis kan zijn?
Deze test meet je LH-piek. Die begint meestal 's middags. Als je nu een korte LH-piek hebt (kan voorkomen), en je test 's morgens, dan is de volgende ochtend de piek alweer voobij. Bij twijfel kun je dus twee keer per dag testen. Succes!
hallo, Ik heb door de ovutesten en tempen ondekt dat bij mijn vorige cyclus mijn luteale fase ook maar 10 dagen was. Ik had een positieve test op dag 19 en werd op dag 31 ongesteld. Deze keer ws mijn ei ineens veel later. Ik ga verhuizen dus misschien heeft de drukte onbewust invloed gehad op mijn cyclus. Ik heb wel 14 stikjes onder geplast voordat ik een positieve test had op dag 27. Dus de kans is groot dat het er nog aan komt. Succes!
Hoi, Ik had zojuist een licht tweede streepje. Hopelijk dat er morgen gewoon een duidelijke tweede streep staat. Ben vooralsnog al blij met deze streep. Ben denk ik toch teveel uitgegaan van wat er in de boeken staat. Blij van jullie te horen dat het in de praktijk vaker anders gaat. Groetjes, Vlinder