In juni een miskraam en sinds dien ook niet het gevoel gehad zwanger te zijn. Maar nu.... nu zag ik zaterdag bij een toiletbezoekje een vleugje bloed en voelde ik 2 dagen een menstruatiegevoel in mijn buik en een beurs gevoel in mijn liezen. De menstruatie is ook uitgebleven. Zaterdag moet ik ongesteld worden maar uiteraard zojuist een test gedaan en natuurlijk was deze negatief Pfff. Moeilijk hoor, zwanger raken
Meid, we hebben het inderdaad niet voor het zeggen op dat gebied. Ik wens jou heel erg veel succes en geluk en ik hoop dat je heel snel zwanger zult raken!
Ik zou het zaterdag afwachten en als je dan nog niet ongi bent geworden, dan zal ik nog een testje doen als ik jou was..Suc6!
ik wil zaterdag ook nog een test gaan doen maar zie het somber in, dan had er toch op zijn minst een heel miniscuul vaag streepje gestaan Gekke is dat ik eigenlijk helemaal niet zo gefocust ben maar nu ik het idee had, valt het me toch erg tegen Bedankt voor jullie reactie iig!
Komt allemaal goed hoor...Helaas gaat t niet altijd zoals wij willen dat het gaat, maar het komt goed! Positief blijven denken en er vertrouwen in hebben..
bij onze dochter Esmee, was ik bij de eerste de beste poging zwanger en was er toen ook niet extreem mee bezig. Ach mijn cyclus is ook zo vreemd 1 september ongesteld, 3 weken erna weer, 2 weken lang bijna maar liefst en nu nog dus blijkbaar weer beter opschema, hoewel ik zaterdag natuurlijk nog zeker afwacht
Hey netta, Ik heb precies hetzelfde als jij. Ook in juni een miskraam en nu ook weer apart gevoel. Vannochten ook getest en ook nog niks te zien. ook ik moet za weer ongie worden. Zitten we allebei in hetzelfde schuitje.
Nou dan ben ik heel benieuwd wat het jou gaat brengen! Ik zal aan je denken zaterdag Ach te vroeg testen is ook vragen om een teleurstelling maar zo ongeduldig wordt je ervan Wat voor een soort gevoel heb jij dan? Groetjes, Antoinet
Hoi Netta, ik voelde me heel anders toen ik zwanger was, daarom denk ik dat ik het ook weer zal voelen en geen test nodig heb. Maar ja, als je het zo graag wilt, voel je soms ook dingen die er niet zijn. Ik hoop dat je zaterdag nog niet ongesteld bent en een testje mag wagen! Het kan heel goed zijn dat er nog niet voldoende hormonen in je lichaam zitten, als je zwanger bent, zitten er met een paar dagen veel meer hormonen in je.
he hallo, ik heb ook in juni een miskraam gehad en heb a,s zaterdag ook me nod. ben al 3 dagen misselijk en me gevoel zeg dat ik zwanger ben.konme natuurlijk niet inhouden en heb net een test gedaan.....negatief. dus blijf ik nu maar braaf wachten tot zaterdag. @netta ik hoop dat het voor ons allebei raak is. we moeten nog even geduld hebben
Spannend zeg! Gaan we er samen voor Ik ben echt onwijs moe, kan de hele dag wel slapen. Dit had ik bij mijn tweede zwangerschap ook. Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen enkel symptoon behalve dat ik ook dacht ongesteld te worden. De "menstruatiepijnen" zijn nu trouwens weg. Ik voel niets meer, waar ik na dat vleugje rose na mijn toiletbezoekje wel degelijk een aantal dagen last van heb gehad. Ik zal aan je denken zaterdag en hoop nog wat van je te lezen! Groetjes, Antoinet
hoi hoi, ik voelde bij mijn eerste zwangerschap helemaal niets.. ik heb even gedacht dat ik ongesteld zou worden omdat ik dat dacht te voelen en toen ik 2 dagen overtijd was, toen teste ik positief. Ook nu ben ik er helemaal niet mee bezig geweest en is het naar aanleiding van de symptonen dat het idee in mij op kwam Ik test als het nog nodig is zondag weer denk ik.... thnx voor je reactie Groetjes, Antoinet