ik vind zelf wondfo erg fijn. clearblue digital met indicator prima, alleen de indicator zou ik negeren (lees hier veel onzekere vragen over), zwanger en kids dipsticks geven hier zelfs met kraanwater nog strepen
De Kruidvat 2v5. De testen van de Action zijn op zich ook nog wel prima maar hebben wat meer HCG nodig. Ik vind alle plustesten eigenlijk bagger.
Ik had laatst de test van bigbazaar 2 voor 0,99. Hadden een positieve uitslagen en inmiddels bijna 18 weken zwanger
Ik stem ook voor Kruidvat 2v5. Inderdaad goedkoop en zijn heel gevoelig. In mijn geval had ik al een licht streepje 3 of 4 dagen voordat ik ongesteld moest worden. Streepje bouwde daarna per dag mooi op. Inmiddels 5 weken en 4 dagen zwanger.
oja plustesten idd niet doen, die zijn echt onwijs lastig en geven vrijwel altijd wel een streep, maar dan een pennenstreep (negatief betekend dat, maar toch verwarrend)
Ik vind de plustesten van clear blue prima die gebruikte ik bij mijn eerste zwangerschap. Nu bij de tweede had ik action en ook die waren super duidelijk bij mij. Ik deed ze op mijn nod
Ik heb 2 voor 5 van de Kruidvat en dipstick van sensitest ( 1,70 per stuk ) gebruikt, beide nooit vals positief mee getest.
Ik houd van testen die de uitslag weergeven in woorden; geeft direct duidelijkheid en je hoeft niet te twijfelen of je nu wel of niet een streepje of plusje ziet. Ik heb goede ervaringen met zowel de Predictor Early Digital (yes of no als uitslag) als de digitale van CB.
Ik vind de dipsticks van Sensitest fijn. De kruidvat testen 2v5 zijn ook fijn maar wel weer duurder. Big bazar tests gaven bij mij telkens vals positieven aan. Ook de dipsticks van zwanger en kids gaven telkens vals positieven aan.
Ik persoonlijk vind de KV 2v5 erg fijn en heb daar goeie ervaring mee die plus testen heb ik het niet zo op maar goed dat is mijn mening