Rusteloze benen....Grrr

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jomay, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Ik word er helemaal gek van. Het is erger als ik moe ben maar ik kan er juist niet door in slaap komen, slaap sowieso slecht dus zo wordt het alleen maar erger...
    Wat ik al probeer: slik magnesiumpillen, ga een stukje lopen, voeten op koude tegels. Heb zelfs gelezen dat een orgasme kan helpen maar hier niet hoor...:rolleyes:
    Iemand nog de gouden tip?

2. JMMH

JMMH Niet meer actief

Bij mij hielp het om 's avonds magnesium te slikken in plaats van 's ochtends. Wie weet kun je dat nog proberen?

3. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Doe ik al, maar toch bedankt voor de tip:thumup:

JMMH vindt dit leuk.
  4. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Ik drink s avonds een glas rovice ferro. En als ik bed lig, fietsen met mn benen. Geeft beide geen garantie, maar soms lijkt het te helpen.
    Soms word ik er ook niet goed van, gewoon goed moe, maar mn benen houden mn wakker..

5. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.369
    2.845
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ipv magnesium slikken, kun je beter magnesiumolie halen en op je voetzolen smeren 's avonds. Dan wordt t beter opgenomen.
    En is recent je ijzer nog gecheckt?

6. vlndr

vlndr Lid

22 sep 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    Ik ben overgestapt van alleen magnesium naar een calcium+magnesium supplement (calcium plus van new care). Toen werd het bij mij veeeel beter. Af en toe nog een beetje last, maar bijna weg. Vreselijk die rusteloze benen, sterkte ermee!

7. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ooh zo herkenbaar, heb er ook zo'n last van. Slaap er zo slecht van.. Dus ik lees mee!

Wat ik al probeer wordt hier al genoemd, magnesium citraat en magnesium olie. En een stuk zeep onder mijn laken, raar maar waar, dit schijnt vaak te helpen. Verder de onderkant van je bed wat omhoog?! Bij mij helaas allemaal weinig resultaat..
    Kreeg gisteren het advies van de vk om compressiekousen te proberen.
    Dus dat ga ik nog proberen.

En hier meelezen;)
    Sterkte!

8. flower861

flower861 Actief lid

4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Vreselijk irritant inderdaad, ik heb er ook last van sinds ik een week of 30 zwanger was. Het enige wat bij mij soms een beetje verlichting gaf was wat yoga/stretch oefeningen te doen en daarna heel even de koude douche op mijn benen zetten.

9. Ting86

Ting86 Fanatiek lid

4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Sinds ik s avonds 1 a 2 uur voor het slapen gaan een bakje yoghurt neem, heb ik er veel minder last van. Of zoals hierboven gezegd niet alleen maar magnesium, maar een combi met calcium. Hopelijk kan je dat helpen. :)

10. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Alleen magnesiumcitraat hielp bij mij niet genoeg. Ik slik er nu calcium bij en ben van mijn rusteloze benen af. Toeval? Misschien wel;)

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.575
    113
    Vrouw
    Magnesium.. hielp mij heel goed. Ik werd er ok gek van.. nam toen iedere avond magnesium in en heeft echt geholpen

12. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    Had er ook last van tijdens mijn zwangerschap. De gouden truc hier was elke avond vlak voor het slapen mijn benen laten masseren door mijn partner.

13. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28
    Magnesium en calcium hielp mij goed. Wel 2 weken de kans geven om goed in te werken

14. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie tips! Heb weer wat nieuwe dingen om uit te proberen. Heb gisteravond de magnesium samen met melk ingenomen, misschien hielp het wel wat, heb wel beter geslapen.

15. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ik heb nav deze posts net nog calcium erbij gehaald, de rest heb ik allemaal al geprobeerd.. Hopelijk helpt dit erbij slikken wel beter!
    Ook namens mij bedankt voor de tips:)

16. Lun

Lun Actief lid

19 sep 2016
    104
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh vreselijk he! Ik heb er inmiddels al 10 weken last van en ik weet gewoon niet meer wat te doen!
    Calcium en magnesium slik ik al extra
    Ossengal zeep in bed geprobeerd
    Elke avond een stevige beenmassage
    Elke avond een warm bad (met mn voeten in een koud emmertje want die zijn zooooo heet)

En nog steeds 24/7 last! Nu 1 keer per week een slaappil die de boel ontspant om een beetje re kunnen slapen.

Ik lees mee voor de gouden tip!

17. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Wat anderen al zeiden, let op dat je magnesiumcitraat gebruikt en niet bijv. magnesiumoxide :)

18. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Heb er beide keren ook vreselijk veel last van gehad! Wat bij mij kon helpen: masseren, douchen, lopen, ventilator op mn benen, koude doeken en genoeg hydrateren.

Deel Deze Pagina