Ik word er helemaal gek van. Het is erger als ik moe ben maar ik kan er juist niet door in slaap komen, slaap sowieso slecht dus zo wordt het alleen maar erger... Wat ik al probeer: slik magnesiumpillen, ga een stukje lopen, voeten op koude tegels. Heb zelfs gelezen dat een orgasme kan helpen maar hier niet hoor... Iemand nog de gouden tip?
Bij mij hielp het om 's avonds magnesium te slikken in plaats van 's ochtends. Wie weet kun je dat nog proberen?
Ik drink s avonds een glas rovice ferro. En als ik bed lig, fietsen met mn benen. Geeft beide geen garantie, maar soms lijkt het te helpen. Soms word ik er ook niet goed van, gewoon goed moe, maar mn benen houden mn wakker..
Ipv magnesium slikken, kun je beter magnesiumolie halen en op je voetzolen smeren 's avonds. Dan wordt t beter opgenomen. En is recent je ijzer nog gecheckt?
Ik ben overgestapt van alleen magnesium naar een calcium+magnesium supplement (calcium plus van new care). Toen werd het bij mij veeeel beter. Af en toe nog een beetje last, maar bijna weg. Vreselijk die rusteloze benen, sterkte ermee!
Ooh zo herkenbaar, heb er ook zo'n last van. Slaap er zo slecht van.. Dus ik lees mee! Wat ik al probeer wordt hier al genoemd, magnesium citraat en magnesium olie. En een stuk zeep onder mijn laken, raar maar waar, dit schijnt vaak te helpen. Verder de onderkant van je bed wat omhoog?! Bij mij helaas allemaal weinig resultaat.. Kreeg gisteren het advies van de vk om compressiekousen te proberen. Dus dat ga ik nog proberen. En hier meelezen Sterkte!
Vreselijk irritant inderdaad, ik heb er ook last van sinds ik een week of 30 zwanger was. Het enige wat bij mij soms een beetje verlichting gaf was wat yoga/stretch oefeningen te doen en daarna heel even de koude douche op mijn benen zetten.
Sinds ik s avonds 1 a 2 uur voor het slapen gaan een bakje yoghurt neem, heb ik er veel minder last van. Of zoals hierboven gezegd niet alleen maar magnesium, maar een combi met calcium. Hopelijk kan je dat helpen.
Alleen magnesiumcitraat hielp bij mij niet genoeg. Ik slik er nu calcium bij en ben van mijn rusteloze benen af. Toeval? Misschien wel
Magnesium.. hielp mij heel goed. Ik werd er ok gek van.. nam toen iedere avond magnesium in en heeft echt geholpen
Had er ook last van tijdens mijn zwangerschap. De gouden truc hier was elke avond vlak voor het slapen mijn benen laten masseren door mijn partner.
Bedankt voor jullie tips! Heb weer wat nieuwe dingen om uit te proberen. Heb gisteravond de magnesium samen met melk ingenomen, misschien hielp het wel wat, heb wel beter geslapen.
Ik heb nav deze posts net nog calcium erbij gehaald, de rest heb ik allemaal al geprobeerd.. Hopelijk helpt dit erbij slikken wel beter! Ook namens mij bedankt voor de tips
Oh vreselijk he! Ik heb er inmiddels al 10 weken last van en ik weet gewoon niet meer wat te doen! Calcium en magnesium slik ik al extra Ossengal zeep in bed geprobeerd Elke avond een stevige beenmassage Elke avond een warm bad (met mn voeten in een koud emmertje want die zijn zooooo heet) En nog steeds 24/7 last! Nu 1 keer per week een slaappil die de boel ontspant om een beetje re kunnen slapen. Ik lees mee voor de gouden tip!
Heb er beide keren ook vreselijk veel last van gehad! Wat bij mij kon helpen: masseren, douchen, lopen, ventilator op mn benen, koude doeken en genoeg hydrateren.