Welke speen/fles Friso Comfort?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Yummy, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Welke speen en/of fles gebruiken jullie bij Friso Comfort voeding (tegen spugen en krampjes)?

Onze dochter krijgt deze voeding, maar we kunnen niet echt een fijne combinatie vinden qua speen en fles. Ze drinkt het beste uit de Difrax fles, maar de speen die daarbij zit is zo klein dat ze er amper iets uit krijgt en dan valt ze na een half uur drinken in slaap (moe) en heeft ze er maar 70 of 80 cc uit gekregen.

Vervolgens hebben we de 3 standen speen geprobeerd, maar daarmee heeft ze binnen 5 minuten haar fles leeg. We gebruiken hem op standje 1 en ze spuugt daarna verder niet en is tevreden, maar toch lijkt het met niet de bedoeling dat ze zo snel 165 cc voeding naar binnen werkt ;)

Ik ben daarom wel benieuwd welke speen of fles anderen gebruiken?

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.085
    2.588
    113
    Limburg
    Ik gebruik Avent flessen en heb zelf de gaatjes wat groter gemaakt met een naald. De 3 standenspeen ging hier ook veel te snel en hoe ik het nu doe, doet hij 20 minuten over de fles.

3. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Wij hebben altijd de difrax M speen gebruikt. Eerst de dental omdat hij zo gulzig dronk (dan ging de kers te snel) en toen hij wat ouder was de kers.

4. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Met de Difrax ook eerst de M speen, nu over op Dr Brown omdat ik gek werd van de Difrax fles

5. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik gebruik de difrax S speen voor friso comfort. Duurt wel redelijk lang, maar met de M speen is de fles in enkele minuten leeg. 3 Standen speen heb ik niet geprobeerd (maar is groter dan de M speen neem ik aan).

6. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gebruiken we de dr.brown fles! Erg fijne fles en ze heeft bijna geen last van van krampjes! Helemaal wegnemen gaat niet helaas...

7. miracle84

miracle84 Lid

9 sep 2012
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier ook friso comfort, krampjes en spugen.
    Wij hebben ook de difrax en gebruiken speen maat M. Wel duwen we de speen in, het zgn therapeutische voeden. Hierdoor moet ze meer kracht zetten en doet langer over de fles.
    Dit laatste moet je wel een aantal keren tijdens 1 flesje doen, omdat dit na zoveel slokken er weer af is.

Deel Deze Pagina