Je zag altijd wel dat er wat was tussen die twee.. Maar toch... Dit slaat toch wel alles! Die zus heeft nu trouwens een relatie met ettienne... Volgens mij heb ik in mijn leven nog nooit zulke domme meiden gezien als die twee! Het hele verhaal staat hier: http://www.telegraaf.nl/prive/56450221/ ... html?p=2,1 pffffffffff treurige mensen!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wij hebben BB gevolgd en ik was er al bang voor aangezien ze een IQ van o, o heeft! Jeetje zeg ik ga het eens ff lezen. Ik vond de man van Monique al zo timide tijdens de uitzendingen (logisch trouwens) Mirre
Heb het gelezen. Ja ja reden van huwelijk/relatie verbreken is niet Tijn, maar al langer ruzie etc.... Vreemd vond ik het sowiezo al, want ze sprak amper over haar man/partner toen ze in het BB huis zat. Mirre
Erg voor die man van Monique. Wat die Monique ziet in Tijn Maar die Sabrina vind z'n jong slablaadje natuurlijk wel lekker fris
ok, hoe lang zullen we deze relatie geven? Ik zelf wil wedden op eh ... 4 maanden en 2 dagen, dan is het weer uit. Wie doet er mee? O ja, en als bonus gaat ze op de knietjes terug naar haar man, die haar vervolgens niet meer hebben wil.
Het blijft een man he, dusseh dat valt niet zekerheid te zeggen... Wat een soap, en dat ze dat op haar weblog zet pfff....
7 maanden, 3 dagen en 41 sec! hahaha Ik denk dat der ex der gelijk terug neemt! Toch makkelijk zo een domme meid! Wat is de link naar haar weblog? Weet iemand dat?
In een woord: belachelijk! Waarom met je nou gelijk gaan samenwonen? Denk even aan je kinderen....Dat je verliefd wordt, alla...Maar om gelijk zo hard van stapel te lopen...