Damesssss, zou hetttttt????? Hij is donkerder!! Heb de hele nacht niet kunnen slapen van de zenuwen, vanochtend meteen getest!!!
Louan wat heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, nou deze dame zegt ronduit: gefeliciteerd! Ik zie echt 2 streepjes staan. Oh wat heerlijk voor je!!! Ben blij voor jou en je man/vriend! Ga ervan genieten meid! xxx
Super bedankt!!! Ben nog steeds niet helemaal overtuigd morgen doe ik een digitaal!!!! Hoop zo dat we zwanger zijn! na 13 rondes!! Wilde eigenlijk al een afspraak maken met de huisarts...is hopelijk niet meer nodig! mega spannend!!
Snap dat je na zoveel rondes moeilijk te overtuigen bent. je durft het gewoon niet te denken dat het zo is maar: GEFELICITEEEEEERD! Twee duidelijke strepen!
Dank je wel iedereen! Ben zooooo blij! Echt een verrassing! Ben vanaf vorig jaar maart gestopt met de pil, en in april zijn we officieel begonnen, ons 1ste kindje! Deze maand alleen extra vitaminen geslikt en goed rondom eisprong geklust. Herken dit aan mn vruchtbaar slijm, en nu dit!!! Hopelijk morgen een echte bevestiging via de digitale van clearblue!!
Dank jullie wel!!! Het dringt nog niet helemaal door!!! maar dat komt gauw genoeg wel denk ik! Groetjessssss