Wij krijgen een meisje. Nu gaan we volgende week een bugaboo kopen. Alleen zijn wij het niet helemaal eens met de kleur. Mijn vriend vind de roze mooier maar ik vind de oranje ook wel erg gaaf. Voor welke zouden jullie kiezen ?
voor dat je zelf oranje zei kwam dat direct in me op dus ik zou ook voor oranje gaan..stel je krijgt nog een kind en t word een jongen loop je met een roze kinderwagen hihi liefs marieke
Roze! Na de bevalling van mijn dochter werd ik geheel onverwacht roze-verslaafd. Zo'n heel kleintje is nog kaal en ik vond het dus niet leuk als mensen steeds vroegen wat het was/dachten dat het een jongen was omdat ze een blauw shritje aanhad. Die extra kleur voor een tweede kind kan je altijd nog kopen. Als je de basis neutraal houdt en de kap/de deken roze, valt het best mee hoe duur dat dan weer is tegen die tijd.
ik zou voor roze gaan,ben nu aan het wachtn tot ik weet wat we krijgen.bij een meid word het een roze en bij een jongen een limegroene'
Roze, ik vind oranje niet zo'n lekkere kleur. Als je hierna nog een jongetje krijgt, kun je hem toch oppimpen met stoere legergroene-, zwarte- en camouflageprintdingen?
vind roze trouwens ook leuk hoor, maar ik weet nog niet wat het word willen we ook niet weten en zie mn mannetje nou ook niet echt achter een roze kinderwagen lopen eigelijk
Bij de bugaboo is het toch juist zo handig dat je de basis zwart kan kopen en dan zo een pakket met kap, afdekje in een leuke kleur kan kopen? Ik zou lekker voor een roze gaan en mochten jullie weer een kindje willen, en het wordt een jongetje dan een andere kleurset kopen! En de voetenzak ook in het roze! Wij hebben een speedy, en die kan je niet op die manier wisselen dus hebben wel een uni kleur wagen genomen(groen)!