Intiem voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juli85, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Misschien een rare vraag, maar wilde weten of het wat uitmaakt dat je een paar dagen voor NOD gewoon intiem met elkaar kunt zijn?!
    M'n vriend was er weer na een week weggeweest te zijn en vannacht intiem met elkaar geweest en daarna wel een beetje bloed maar tot op heden nog steeds niet ongi...

Hoop dat iemand daar antwoord op kan geven?!

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Wat bedoel je dan eigenlijk? Of je daarvan zwanger kan raken, of dat het juist een zwangerschap niet ten goede zal doen?

In het eerste geval heb je een paar dagen voor NOD allang je eisprong gehad en ben je niet meer vruchtbaar. In het tweede geval kun je tijdens je hele zwangerschap seks hebben, mits het word afgeraden door een vk of gyn ivm medische redenen waardoor het weeën zou kunnen triggeren maar dat is dus pas later in een zwangerschap.

3. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Goede doorbloeding, zoals ook door seks, komt zelfs ten goede aan een hoop dingen zoals innesteling.

4. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Nee bedoel niet om zwanger te worden, zie mijn onderschrift! Heb maandag mijn NOD maar wist niet of het handig was om nu wel intiem te zijn...aangezien er een beetje bloed vrij kwam en verder tot op heden nog niet ongi

Deel Deze Pagina