Normaal gesproken staan mijn borsten al een dikke week voordat ik ongesteld moet worden 'op knappen'. Ze zijn dan hard en pijnlijk, alsof ze vol water zitten. Tot vandaag (5 dagen voor nod) voelde ik helemaal niks. Nu begint er eentje pijn te doen, maar het voelt anders dan anders. Het pijnlijke zit meer aan de buitenkant (richting oksel) en mijn borst voelt niet gespannen, alleen pijnlijk. Anders dan anders. Iemand ervaring hiermee...?
Ik heb (ook) even zwanger mogen zijn, en toen voelde ik inderdaad de meeste "pijn" aan de buitenkant van mijn (.)(.) Volgens mij zou je dat een beetje kunnen zien als een soort van "bandenpijn", maar dan bij je borsten. Maar goed.... Ik durf je natuurlijk niks te beloven... Toch alvast duimen voor je, hoor! Duim jij ook voor mij? 8)
Game over, vrees ik. Ik had net een veeg roze, dus het ziet ernaar uit dat ik 3 dagen te vroeg ongesteld ga worden. Heb ik me weer voor de gek laten houden... mijn lichaam bedenkt gewoon elke maand iets anders. Heb jij al getest, Kabouter?
Nope, ik heb nog niet getest. Het rommelt vaag in mijn buik, maar ik wacht nog effe een paar dagen af... hoe lastig dat ook zal zijn.
Spannend... Mijn ongi zet nog niet door, dus nu denk ik weer, wie weet, een innestelingsbloedinkje...? Maar waarschijnlijk houd ik mezelf voor de gek. Als het doorzet pas ik mijn banner aan. En dan ga ik me eerst maar eens richten op onze verhuizing volgende maand...
een verandering van instelling kan er idd voor zorgen dat je sneller zwanger raakt. Je zit niet meer met de stress van zwanger te willen worden en dan gaat het vanzelf. Mijn moeder heeft het ook mogen meemaken. Vier jaar hebben ze aan mij "gewerkt" en toen de verbouwingen bezig waren van de nieuwe woning was ze zwanger. Veel succes in alle geval. Ik heb nog niet de intentie om zwanger te worden (19 en student)
Hallo mensen, Hier ook pijnlijke borsten, over mijn gehele borst. En net zag ik een blauwe ader lopen door mijn tepelhof, wat zou dit kunnen betekenen? Ik heb altijd wel zere borsten maar die ader stopt normaal bij mijn tepelhof
Hallo mensen, Hier ook pijnlijke borsten, over mijn gehele borst. En net zag ik een blauwe ader lopen door mijn tepelhof, wat zou dit kunnen betekenen? Ik heb altijd wel zere borsten maar die ader stopt normaal bij mijn tepelhof