Vraagje H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Klopt, maar een klant heeft daar niks mee van doen. Dat moeten zij zsm oplossen! En anders de klant iets aanbieden, korting of keuze voor een ander product met korting....
    Klant is (bijna) altijd koning! Maar ik moest voor haar gaan verzinnen wat er gedaan moest worden, nou sorry maar dat vind ik niet kunnen.

    Heb het ook wel eens met andere online shops gehad, maar die boden gelijk een compensatie aan.
     
  2. Alita

    Alita Niet meer actief

    ja je hebt gelijk zo hoort het....

    Maar H&M moet echt nog een hoop leren hoor...
     
  3. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan zeg je: een waardebon van 500 euro wil ik graag.
     
  4. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja precies!
    Nou dat kan je wel zeggen.Ik denk dat het ze allemaal geen reet interesseert..
     
  5. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahhahhahha ze begon al te lachen toen ik zei dat ik er niks aan had dat ze alleen de verzendkosten weg wilde laten..:D
     
  6. Alita

    Alita Niet meer actief

    nee maar ik snap het niet waarom zij juist zo achterblijven....ach ja
     
  7. BuffySummers

    BuffySummers VIP lid

    16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @cindy nee snap ik ook niet hoor!!

    Ik heb contact met ze geen had via twitter,ze benaderden mij na mijn geklaag daar:D
    Ik moest ze een DM sturen met mijn probleem en dan gingen ze kijken of ze me konden helpen.
    Nou ik verteld zij gingen overleggen, prima. Krijg een bericht terug, nee sorry jurkje kan echt niet eerder geleverd worden.;) joh??
    Ze konden me een korting van 5 euro geven op mn volgende bestellen hahahah wat een lachertje. Die korting ken ik...
    Ik heb gezegd daar niet mee akkoord te gaan zeker niet omdat ik zo onbeschoft ben benaderd door de telefoon.
    Gezegd dat ik 25% korting wilde op het jurkje en geen verzendkosten, dat ik dat redelijk vindt:D hahaha (wist toch wel dat ik het niet zou krijgen, maar als bedrijf zijnde zou ik zoiets aanbieden). Nee kon niet..

    Heb dus op twitter gemeld dat ze slechte service hebben en dat ik er niks meer bestel. Dat lijkt kinderachtig maar veel mensen lezen dat en dat slechte reclame voor ze:D
    Ben er zo klaar mee onderhand..
     
  8. Alita

    Alita Niet meer actief

    hmmm nou ik heb weer een mail gestuurd omdat mijn pakket aangemeld was.....en opeens doet mijn track and trace het niet meer?
    Kreeg ik het antwoord...uw pakket is 14dec verstuurd en zal ergens in de loop van volgende week geleverd worden, wanneer kunnen wij niet met zekerheid zeggen.....


    uhmmmmm??? wat zeggen ze nu dan eigenlijk hahahaha....ik heb teruggestuurd dat ik mijn barcode wil hebben..

    Echt waar wat een slechte webwinkel hebben ze!
     
  9. Alita

    Alita Niet meer actief

    en die 5 euro korting gooien ze iedere keer mee als je een klacht hebt dus ja;)
     
  10. Bibiche79

    Bibiche79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    wat irritant is als je dingen aan het bestellen ben en op het laatst dus wilt afrekenen dan er ineens een aantal dingen uitverkocht zijn :(
    Zo vaag. Echt ze mogen hun website wat beter maken dat als een klant iets in winkelmandje plaatst dat het ook gereserveerd blijft iig tot betaling of als klant website weg klikt/afmeldt.

    Hier zou mijn bestelling pas over 2 weken geleverd worden. En nu zie ik ineens staan dat het vandaag verzonden is. Ben benieuwd.
     
  11. Alita

    Alita Niet meer actief

    ja of je klikt op de foto en het al allang uitverkocht ook zoiets;)
    Maar staat er voorgemeld? Je kunt namelijk bij bestellingen> en dan staat er rechtsboven volg pakketje> als je daarop klikt kom je bij tnt uit...

    Als er staat voorgemeld reken dan nog maar op een week leveringstijd;)
     
  12. Bibiche79

    Bibiche79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Staat in behandeling. Klik ik voor volgen van pakketje dan pakt ie hem niet. Dus waarschijnlijk vandaag verzonden of zo?

    Ja ook irritant. Zo wil ik graag 1 paar schoenen en elke dag weer uitverkocht.

    Maar heb mooi 200 euro korting. Betaal nu voor 14 artikelen maar 115 euro :Dwaaronder 1 winterjas, laarzen en nog 2 paar schoenen. En 3 jurken enz enz.
     
  13. Alita

    Alita Niet meer actief

    als er staat in behandeling is het nog niet verstuurd hoor;) en moet echt staan verzonden en dan kun je ook je pakketje volgen;)
     
  14. Bibiche79

    Bibiche79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Oh ok haha nou ja als ik het maar binnenkrijg :D
    Ook raar dat je dan kan klikken op volg pakketje dan?
     
  15. brenda1976

    brenda1976 Niet meer actief

    ooit een keer besteld, niks op voorraad, naar 2 maanden had ik nog niks, heb toen maar geannuleerd, was gelijk genezen!
     
  16. Bibiche79

    Bibiche79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik bestel zo vaak en nog nooit problemen gehad.
     

Deel Deze Pagina