Klopt, maar een klant heeft daar niks mee van doen. Dat moeten zij zsm oplossen! En anders de klant iets aanbieden, korting of keuze voor een ander product met korting.... Klant is (bijna) altijd koning! Maar ik moest voor haar gaan verzinnen wat er gedaan moest worden, nou sorry maar dat vind ik niet kunnen. Heb het ook wel eens met andere online shops gehad, maar die boden gelijk een compensatie aan.
Hahahhahhahha ze begon al te lachen toen ik zei dat ik er niks aan had dat ze alleen de verzendkosten weg wilde laten..
@cindy nee snap ik ook niet hoor!! Ik heb contact met ze geen had via twitter,ze benaderden mij na mijn geklaag daar Ik moest ze een DM sturen met mijn probleem en dan gingen ze kijken of ze me konden helpen. Nou ik verteld zij gingen overleggen, prima. Krijg een bericht terug, nee sorry jurkje kan echt niet eerder geleverd worden. joh?? Ze konden me een korting van 5 euro geven op mn volgende bestellen hahahah wat een lachertje. Die korting ken ik... Ik heb gezegd daar niet mee akkoord te gaan zeker niet omdat ik zo onbeschoft ben benaderd door de telefoon. Gezegd dat ik 25% korting wilde op het jurkje en geen verzendkosten, dat ik dat redelijk vindt hahaha (wist toch wel dat ik het niet zou krijgen, maar als bedrijf zijnde zou ik zoiets aanbieden). Nee kon niet.. Heb dus op twitter gemeld dat ze slechte service hebben en dat ik er niks meer bestel. Dat lijkt kinderachtig maar veel mensen lezen dat en dat slechte reclame voor ze Ben er zo klaar mee onderhand..
hmmm nou ik heb weer een mail gestuurd omdat mijn pakket aangemeld was.....en opeens doet mijn track and trace het niet meer? Kreeg ik het antwoord...uw pakket is 14dec verstuurd en zal ergens in de loop van volgende week geleverd worden, wanneer kunnen wij niet met zekerheid zeggen..... uhmmmmm??? wat zeggen ze nu dan eigenlijk hahahaha....ik heb teruggestuurd dat ik mijn barcode wil hebben.. Echt waar wat een slechte webwinkel hebben ze!
wat irritant is als je dingen aan het bestellen ben en op het laatst dus wilt afrekenen dan er ineens een aantal dingen uitverkocht zijn Zo vaag. Echt ze mogen hun website wat beter maken dat als een klant iets in winkelmandje plaatst dat het ook gereserveerd blijft iig tot betaling of als klant website weg klikt/afmeldt. Hier zou mijn bestelling pas over 2 weken geleverd worden. En nu zie ik ineens staan dat het vandaag verzonden is. Ben benieuwd.
ja of je klikt op de foto en het al allang uitverkocht ook zoiets Maar staat er voorgemeld? Je kunt namelijk bij bestellingen> en dan staat er rechtsboven volg pakketje> als je daarop klikt kom je bij tnt uit... Als er staat voorgemeld reken dan nog maar op een week leveringstijd
Staat in behandeling. Klik ik voor volgen van pakketje dan pakt ie hem niet. Dus waarschijnlijk vandaag verzonden of zo? Ja ook irritant. Zo wil ik graag 1 paar schoenen en elke dag weer uitverkocht. Maar heb mooi 200 euro korting. Betaal nu voor 14 artikelen maar 115 euro waaronder 1 winterjas, laarzen en nog 2 paar schoenen. En 3 jurken enz enz.
als er staat in behandeling is het nog niet verstuurd hoor en moet echt staan verzonden en dan kun je ook je pakketje volgen
ooit een keer besteld, niks op voorraad, naar 2 maanden had ik nog niks, heb toen maar geannuleerd, was gelijk genezen!