vraagje haaruitval/borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sillaah, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hallo, ik heb eeven een vraagje,
    klinkt mischien heel gek maar ik zit er wel een klein beetje mee,
    in het begin van me zwangerschap kreeg ik grotere borsten,
    nieuwe bh gekocht enz..
    nu ik verder zwanger ben is daar niks meer van over, ik vind ze zelfs gewoon klein, ze zijn even groot als voor ik zwanger was.
    en ik pas gewoon mijn oude bh's weer.
    is dat raar ? of ben ik de enige die dat heeft ? :oops:

ook heb ik inplaats een vollere bos haar juist last van een beetje uitval..

leef ik in de omgekeerde wereld ofzo :( :oops:

2. sim

sim Niet meer actief

mijn borsten zijn ook kleiner dan een paar week terug!

niet meer zo gespannen en zo. maar geloof me, dit is tijdelijk!

en wat haaruitval betreft hoeft het niet altijd zo te zijn dat je een volle bos krijgt... sommige hebben inderdaad het omgekeerde. bij mij is het hetzelfde gebleven...

3. Niet meer actief

Heb ook enigzins last van haaruitval idd!

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mijn borsten zijn qua maat hetzelfde gebleven, maar ik heb al zooooooooooooooooveel haar verloren dat het een wonder is dat ik nog niet kaal ben! Die volle bos is bij mij ook ver te zoeken hoor!
    Ik hoef maar een keer met mijn hoofd te schudden en de haren vliegen eruit... Dit had ik al vanaf een week of 11 in mijn zwangerschap.... :rolleyes: Hopelijk wordt het snel een keer minder... :)

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik kreeg ook haaruitval ipv een volle bos...jammer genoeg :( Ik sta er nog van te kijken dat ik uberhaubt nog haar op mn hoofd heb nu! ;)

6. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    heb het aan mijn kapster gevraagd en die zei dat het buiten de hormonen ook aan het vallen van het blad kon liggen..Sinds ze mij haarmaskers aanraden verloor we ( mijn vriendin en ik) minder haren...misschien een idee? Tip..

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb na mijn zwangerschap enorme haaruitval. Ik ben er heel erg van geschrokken. Ik heb echt inhammen. Wonder dat ik nog haar heb.

8. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    "Judith75, daar sta ik dus ook van te kijken, het is vooral erg als ik gedoucht heb.. zoveel haar er dan loslaat..
    ik baal er wel van, ik had al dun fijn haar, en nu lijkt het nog dunner.

"moontjejl, ik zal is een haarmasker ofzo kopen, mischien dat dat idd wonderen doet.. dat is toch gewoon zo'n een of andere haarkuur die je kunt kopen van gliss kur ofzo ?

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom

Is te hopen dat wij na de bevalling die volle bos krijgen dan! Ik idd ook als ik ga douchen en mn haren was..de plukken hangen gewoon aan mn vingers :( Ik heb nu glisskuhr shampoo, cremespoeling en haarmasker gehaald.. Kijken of dat helpt. Je hebt er ook een (olie)serum of zoiets van.

Succes hè!

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    cremespoeling en shampoo had ik al van gliss kur, maar dat werkt dus ook niet :( ik ga wel even een masker halen, baat het niet dan schaad het niet ;) is toch altijd goed voor je haar :D

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nou wie weet hebben ook wij binnenkort een volle bos ;)

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn borsten waren in het begin ook wat gezwollen. Dit was maar even en ik heb altijd mijn eigen bh's gepast, nu nog steeds. Ze lijken wel kleiner, door de grote buik eronder. Het gekke is, ik heb wel striemen op mijn borsten...

13. Ik heb precies hetzelfde als Daphne met mijn borsten
    zijn hooguit iets voller geworden maar pas nog steeds mijn eigen bh's
    alleen die striemen :confused: ongelofelijk
    maar persoonlijk heb ik ze liever op mijn borsten dan op mijn buik

Ik heb ook ontzettende last van haaruitval heb al dun haar van mezelf
    en nu is het nog futloos ook, valt uit dus sta iedere ochtend voor de spiegel en weet niet wat te beginnen met mijn haar.
    Inderdaad hoop ik maar dat die volle bos met haar nog komt na de bevalling.

14. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    "sabrina24 & Daphne, wel fijn te weten dat er meer zijn die niet van die volle borsten hebben gekregen, maar leuk vind ik het niet :)
    striemen heb ik geen last van, maar vond het zo vreemd dat ik gewoon mijn bh's nog aankan.. ik had echt zoiets van : ze zijn nu nog steeds klein, straks worden ze na de bevalling nog kleiner hihi :)
    ze hebben het er altijd maar over dat je meer haar krijgt en vollere borsten soms 1 - 3 cupmaten groter, maar andersom kan dus ook.. :(

15. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb juist een dikkere bos haar. hopelijk blijft dat zo...

16. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    de haarmaskers heb je van allerlei merken en prijzen.Zelf heb ik op het moment een potjr van Dove ruikt erg lekker en je hoeft geen cremespoeling te gebruiken! Kost ongeveer 5 Euro geloof ik maar je doet er wel even mee.Zet zelf 2 á 3 keer per week een masker.Ook je haar niet te vaak wassen...
    Mij heeft het geholpen ik hoop jullie ook!
    SUCCES!

17. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik heb ook last van behoorlijke haaruitval...gelukkig heb ik van mezelf een flinke bos dus dat scheelt dan weer...ik laat me gewoon één keer in de zoveel tijd bij mijn kapster verwennen...doet ze er allerlei lekker maskers en verzorginsproducten in.

Deel Deze Pagina