Vraagje hoe wonen jullie??

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams255, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nu nog met z'n viertjes. Straks als het goed is met z'n vijven.
    We hadden altijd 3 slaapkamers en een grote zolder, maar m'n vriend heeft afgelopen zomer een slaapkamer gemaakt op zolder dus hebben we nu 4 slaapkamers, erg fijn.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    1 kind, 3 slaapkamers, en er is een kamer op zolder te realiseren.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Huurappartement, 80m2 met 4 kamers. 2 daarvan slaapkamers, eentje daarvan werkkamer.
    2 volwassenen, 1 kind en 1 op komst
    zoonlief heeft een eigen kamer en de jongens gaan volgend jaar bij elkaar op 1 kamer.

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier vrijstaand koophuis, we zijn met bijna 5 pers. en hebben inmiddels 4 slaapkamers.

Vind er opzich niks op tegen om kids bij elkaar te leggen, helemaal als ze klein zijn. In de pubertijd lijkt het me minder, dan hebben ze toch meer behoefte aan privacy (ik had het wel in ieder geval)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij zijn nu nog met zn 2en, volgende maand hopen we dat de baby er is. We wonen in een rijtjeshuis met 3 slaapkamers. Mocht er een 2e kindje komen, dan offeren wij onze hobbykamer op.

Kindereren kunnen prima een slaapkamer delen! Ik heb tot mn 5e ofzo mn slaapkamer gedeeld met mn broer die toen 8 werd. Ook bij mn schoonouders woonden nog 5 kinderen thuis waarvan 2 meiden een kamer deelden tot mn man uit huis ging. De meiden hebben nu elk een eigen kamer maar de jongste ( Ze is 13 ) kan maar niet wennen aan een eigen kamer, die kruipt bijna elke nacht wel bij dr zus of ouders op de kamer! Ook in de rest van de familie/omgeving veel kinderen die kamers delen, vaak erg gezellig, alleen lastig als 1 van de kids vroeger naar bed moet als de andere.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hoekwoning met 4 slaapkamers (kleinste kamer is ongeveer 5m2) en een redelijk berghok, geen zolder.

Hier vriendlief, ik en ons dochtertje, hond en 2 katten.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

man, dochtertje, ik, 2 honden en een kat..
    wonen in een huurhuis, 3 slaapkamers, geen zolder

we gaan een huis kopen met 4 slaapkamers + 2 zolders.. dus genoeg ruimte voor als we nog een of meer kindjes krijgen haha

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Vrijstaand huurhuis, 8 slaapkamers, grote speelkamer, 2 garages, grote tuin, grote bergzolder
    2 kinderen, 2 volwassenen, eigen zaak aan huis.Oh en 16 binnenkatten.

Ons huis is echter totaal onlogisch ingedeeld, boven zijn er slechts 2 hele grote slaapkamers en dan aan de andere kant van het huis nog 3 kamers boven, maar daar kun je dan weer enkel via beneden komen.

Onze kinderen delen nu een kamer, ook al hebben we meer dan genoeg kamers, ze zijn graag samen en voor ons is het makkelijk ze aan de andere kant van de gang te hebben in plaats van trap af, huis door en trap op te moeten.
    Straks verhuizen wij naar beneden en krijgt de baby onze kamer.

9. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    Wij(ik, mijn vriend & ons dochtertje) wonen in een huurapartementje met 2 slaapkamers en een redelijk grote tuin.
    Wanneer we weer willen gaan proberen voor een volgend kindje denk ik dat we toch wel graag naar een groter huis willen (eigenlijk vooral ivm de enorm kleine badkamer hier ...)
    Ik heb totdat mijn zus(10 jaar ouder dan mij) uit huis ging altijd met haar een kamer gedeeld .. en eigenlijk vonden we dit altijd enorm gezellig soms vond ze me alleen op zondagochtend(zij ging natuurlijk uit ..) me niet zo aardig:p we wilde gewoon niet anders.

10. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Wij hebben een (vind ik) belachelijk groot huis, van mij zou het gewoon een 1 gezinswoning mogen zijn hoor. Lijkt me geen probleem als kamers gedeeld worden. Mijn zus had 6 kinderen in een hoekhuis, het ging prima. Je moet alleen met 6 kinderen niet bang zijn voor rommel:D

11. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Wij ( vriend/zoontje en ik) wonen in een bovenwoning met 2 slaapkamers. Voor nu is het goed zo, als de kleine wat groter wordt willen we wel graag een groter huisje.
    Oh ja, onze 2 honden wonen hier natuurlijk ook :D

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zijn met zn 3en. Tussenwoning met 5 slaapkamers en een zolder met 2 kamers.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij wonen in een apartement op de 1e verdieping. 2 slaapkamers (1 extreem grote omdat er een muur tussenuit gehaald is) maar wordt binnenkort waarschijnlijk weer 3 slaapkamers.

1 kind thuis, 1 onderweg en 1 om het weekend :D

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij wonen in een vrijstaand huis met 9 kamers waarvan 4 slaapkamers,2 kantoren en de rest opslag/zolder. En een hele fijne grote tuin.
    We kijken uit op een bomenkwekerij, mooi groen en erg rustig :)

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij zijn met z'n 4 -en. En hebben ook 4 slaapkamers.
    1 voor ons ( wij slapen beneden met eigen badkamer ) en boven de jongens met eigen badkamer.
    Daarnaast hebben de poezen een kattenkamer.
    En een grote zolder vol met rotzooi. Oh en een schuur.

Het is een 2 onder 1 kap, nieuwbouw.

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

gezinssituatie : ik, manlief, zoonlief en dochterlief, en 2 hondjes
    wij wonen in een hoekhuis met 3 slaapkamers,

17. Within

Within Niet meer actief

Ik woon in een vrijstaande villa met 3 slaapkamers, een badkamer, garage, grote woonkeuken en een sauna. En een enorme tuin er omheen aan een zandweggetje midden in het gooi!

Samen met mijn man, de hond, mijn schoonouders en mn schoonzus.

18. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nog even met zijn tweetjes in een twee onder een kap woning met 4 slaapkamer. Ruimte genoeg dus nog voor ons meisje :)

19. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Gezin: man, zoon en ik
    Woning: ééngezinshoekwoning met 4 slaapkamers

Onze zoon blijft enig kind, maar als we meer kinderen dan slaapkamers zouden hebben, zou ik er geen enkel probleem mee hebben de kinderen een kamer te laten delen (wel liefst 2 die qua leeftijd bij elkaar in de buurt zitten en het allerliefst dan ook zelfde geslacht, maar zolang ze onder de 10/12 jaar zijn geloof ik niet dat het heel problematisch hoeft te zijn als ik afga op wat ik ken uit mijn omgeving)

20. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wij wonen in een koopwoning,tussenwoning.Drie grote slaapkamers,grote badkamer en vaste trap naar zolder waar nog een grote ruimte is.
    Wij,mijn man en ik,hebben twee dochters van 3 jaar.We hebben genoeg kamers,maar ze liggen hier gezellig met zijn 2en op 1 kamer.
    Ik zelf zou nooit een peuter en baby bij elkaar leggen.Of de situatie moet het niet toe laten om ze een aparte kamer te geven natuurlijk.

Deel Deze Pagina