Wij wonen met zn 3-en. We hebben een koophuis rijtjeshuis. Woonkamer-3slaapkamers en een grote zolder...
Wij zijn met z'n 4 en en wonen in een hoekhuis met 3 slaapkamers en een grote zolder waar ook nog een kamer van gemaakt kan worden.
Wij wonen in een huis met 4 slaapkamers. We hebben allemaal dus een eigen kamer en een grote inloopkast ( , ik heb in een grote kamer alle kasten staan.)
Wij wonen over 3 maanden in een grote 2-kapper met 5 grote slaapkamers. Hier krijgen alle drie kinderen in principe een eigen kamer. Op dit moment delen mijn dochter een kamer, maar omdat ze elkaar bewust wakker houden slapen ze wel in aparte kamers (eentje slaapt momenteel in de hobbykamer). Ik zou wel het liefste willen dat de zusjes straks een kamer gaan delen (al hoeft het niet voor de ruimte), we zullen het proberen als ze wat groter zijn en echt samen gaan spelen e.d.
Wij wonen in een royaal rijtjeshuis met 3 slaapkamers en daarnaast hebben we op zolder nog een logeerkamertje. We zijn met zijn viertjes, vader, moeder en 2 kinderen. En een hond en een kat niet te vergeten.
Wij wonen met zijn tweeen, onze 2 honden en poes in een appartement met 2 ruime slaapkamers. Omdat het ruim opgezet is, is hier genoeg ruimte voor een kleintje. Over een paar jaar willen we wel verhuizen naar een eensgezinswoning met een tuin, maar voor nu is dit prima.
Wij wonen over 1 maand in een rijtjeshuis met 5 slaapkamers (zelfs op zolder zitten er al 2) en we krijgen dus maandag as de sleutel Wij zijn bijna met z'n 3en, dus we kunnen nog wel een paar jaar vooruit in ons nieuwe huis!
Wij wonen in een vrijstaand huis zonder kids op dit moment en hebben twee grote slaapkamers en een grote vaste zolder.
Met z'n 4 tjes en poes is een rijtjeshuis met 6 slaapkamers en apart washok. 3 slaapkamers boven en 3 kamers op zolder plus dat washok waar ook de ketel hangt. Heerlijk die ruimte!
Vrijstaand huis, erg ruim beneden en boven 2 slaapkamers, 1 grote badkamer en 1 inloopkast. Zolder ook groot, kunnen nog 2 kleinere slaapkamers gemaakt worden of 1 grote. Wij wonen hier met ons drietjes, geen huisdieren oid.
Wij wonen met zijn 2-en (binnenkort 3tjes) + 2 katten en een labrador in een rijtjeshuis. Wij hebben 3 slaapkamers, waarvan er 2 niet heel erg groot zijn (1 grote kamer van ons, 1 van de baby en een inloopkast in een andere kamer).Wij hebben echter geen zolder dus in de toekomst (lees: mocht er meer gezinsuitbreiding komen) dan willen wij wel iets groter wonen. Het huis verder is erg groot ook qua woonkamer, keuken etc.
Twee onder een dak (oude boerderij), net buiten de bebouwde kom. Redelijk groot huis, grote tuin, wei met stallen voor de paardjes. Drie slaapkamers met een mogelijkheid om de zolder om te bouwen naar een slaapkamer. Hier wonen we met zijn vijven (ik, man en drie meiden). De twee oudsten slapen bij elkaar en dat blijft zo totdat ze het echt niet meer willen. Ook nog twee honden.
2 onder 1 kap, 4 slaapkamers, 1 studeerkamer/werkkamer, 1 kattenkamer (ja die hebben een eigen honk) Man, 2 kids, 2 katten
een rijtjeshuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sinds anderhalve week!!! het voelt als een paleis!!!
Een rijtjeswoning. 3 Slaapkamer boven en de mogelijkheid om 1 grote kamer op zolder te maken of 2 kleintjes Vriend, ik en zoontje + 2 katten.
benedenwoning met 2 slaapkamers. 2e op komst en die gaat bij grote broer op de slaapkamer. ( eerst uiteraard bij ons voordat hij /zij grote broer gaat wakker houden ) Grote woonkamer en een grote tuin.. Pas 1,5 jaar geleden gekocht en niet van plan om weg te gaan. Pas over een jaar of 5 dan willen wij verhuizen..
Oud hotel uit 1900 Nu 5 slaapkamers, een grote woonkamer, een ruimte van 30 m2 waar ik mn hobby uitoefen, fokken van rascavia's en mijn man sleutelt daar een beetje aan zn motoren. Een leuke tuin, niet heeeeel groot maar wel zo groot dat we een mooie kippenren hebben. Verder een aardige schuur Ik heb het hier prima naar mn zin! Oh ja, wij wonen hier nu met zn 3en en een hond, kippen, vogels, veeeel cavia's en een konijn
4 kamer koop appartement (115m2) op 4e etage met lift. nu nog met zijn 3-en man, dochter, ik, 1 poes, 2 cavia's, maar zijn bezig voor een 2e beebje. kamers zijn redeliijk groot, grote aparte keuken, grote woonkamer. heb het hier prima naar me zin, enige wat ik mis is een tuin, zodat kleintje lekekr buiten kan spelen, moet nu mee naar benden naar de speeltuin
Op dit moment met man en één kind, maar binnenkort komt de tweede. Oh, en één kat sinds kort, daarvoor twee. We wonen in een benedenwoning, 4 kamers (wel klein). We hebben dus een badkamer, wc, keuken, woonkamer, slaapkamer voor ons, slaapkamer voor Sarah en een kamer voor de baby. Aangezien dat best een grote kamer is hebben we die in tweeën gedeeld, zodat op de andere helft nog boekenkasten etc. staan.