Wij hebben een eengezinswoning met 3 verdiepingen en 4 slaapkamers.. Maar we willen gaan verhuizen naar een flat.. haha Iedereen verklaart ons voor gek, want alles in ons huis is heel ruim en luxe, maar voor mij is het te groot en soms lastig bij te houden... Lijkt me heerlijk alles gelijkvloers en wat kleiner wonen... En we houden straks e400 netto over als we naar een flat verhuizen.. Ik ga alleen de tuin wel missen..
Wij hebben we semi bungalow. Ja zo heet het officieel. Komt er op neer dat wij beneden slapen en een eigen badkamer hebben. Boven hebben we nog twee slaapkamer en een tweede badkamer. Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen, (nog) 1 kindje en een hond(je).
Wij wonen in een eensgezinswoning met 2 grote slaapkamers en badkamer op de 1e verdieping en een giga zolderkamer op de 2e verdieping. Gezinssituatie; ik (gescheiden), mijn vriend (gescheiden) en zijn zoontje die hier 3,5 dag per week woont en straks in februari dus nog eentje van ons samen. Verder een hond en 2 katten. Burgerlijker kan het niet eigenlijk, haha!
Wij wonen in een eengezinswoning met 3 grote slaapkamers + een zolder met een slaapkamer(met grote ramen enzo). En een grote badkamer. We wonen hier nu met 4 personen.. Dus mn kids hebben beide een eigen slaapkamer, en de zolder kamer hebben we over..
Erg klein. Een tweekamer appartement. De kleine slaap bij ons. Tja maar 1 slaapkamer. We willen wel verhuizen. Maar we redden ons nu prima. De huur is heerlijk laag. Oh ja we hebben ook nog twee honden en katten.
Man, ik en 3 katten. En als alles goed gaat volgend jaar een beebje 8) We wonen in 2 onder 1 kap-woning, niet heel groot maar wel 3 slaapkamers (waarvan ook een in gebruik door de katten, hun allereigenste kamertje ) en ooit mogelijkheid voor een 4e kleine slaapkamer op zolder.
Gezinswoning, 3 verdiepingen met grote tuin en garage. Giga woonkamer+open keuken. Voorheen 5 slaapkamers, nu 4 slaapkamers van goede grootte.. 2 badkamers ( 1 met douche+wastafel op bovenste verdieping + 1 op 1e verdieping met bad en berg ruimte en een frans balkon) 2e verdieping: groot cv hok Bovenop de hoogste verdieping nog een flinke bergzolder. En op de 1e verdieping nog een wc/wasruimte. Ohja en twee wc's Bewoners: Manlief+ ikke, 1 hond, 2 katten, 3 konijnen en een duif En in mei ons ukkie erbij
Wij wonen in een heel oud hoekhuis met 4 slaapkamers, geen zolder maar wel een grote kelder. Wij zijn met 2 volwassen en een tweeling van 2 jaar. Onze jongens slapen samen op 1 kamer. Verder nog een hond en kat. Qua ruimte is het allemaal prima te doen alleen hebben we niet een grote tuin want ik dan wel weer jammer vind voor de jongens.
Wij wonen nu nog in een flat. Erg grote woonkamer, 2 slaapkamers en een redelijk grote keuken. Zijn langzaamaan aan het kijken naar een koophuisje. Wil dan graag een koophuis met 3 slaapkamers en een tuin, lijkt me heerlijk.
Ik woon in een tussenwoning, nu nog met twee personen en een hond. We hebben in principe 3 slaapkamers, waarvan eentje nu dienst doet als studeerkamer en eentje als opslag. Mocht er een kleintje komen dan wordt dat de babykamer. Verder is er nog een zolder die met wat verbouwing eventueel een 4e kamer kan worden.
Wij wonen in een eengezinswoning, een hoekhuis uit een rij. We hebben 3 slaapkamers en een zolder met een vaste trap. Dus zouden er nog 2 slaapkamers bijgemaakt kunnen worden als we dat zouden willen. We wonen hier met z'n vieren. Wij saampjes en onze tweeling. De tweeling slaapt bij elkaar op de kamer. Veel gezelliger, makkelijker en ze zijn het ook gewend bij elkaar te zijn hè. Het gaat super goed, dus voorlopig geen plannen ze uit elkaar te halen. Mochten ze bij elkaar op de kamer willen blijven als ze groter worden (2 jongens) dan kunnen ze samen naar de zolder. Daar is nu 1 kamer gemaakt en kunnen we eventueel nog een iets in het midden zetten waardoor ze een eigen stukje hebben. Als ze uit elkaar willen of wij dat op een gegeven moment willen )) dan kan de ene op de kamer blijven waar ze nu zijn en de andere krijgt dan een kamer op zolder, of beide op zolder met een tussenmuur. De 3e slaapkamer is onze kledingkast geworden en die wil ik liever zo laten
2 volwassenen, 2 kindjes, 4 katten in een eensgezinswoning met grote tuin, 3 slaapkamers en een grote zolder met 1,5 kamer
Wij zijn met zijn 5e en hebben een driekamer appartement. Ofwel woonkamer/keuken en twee slaapkamers. Meiden slapen bij elkaar en de jongste bij ons op de kamer. Gaat prima.
Wij wonen in een tussenwoning, (huur), oftwel, een gezinswoning. We hebben 3 slaapkamers, waarvan 1 best klein, waar nu Kenji slaapt. 1 slaapkamer is dus over, en dat is op het moment de was/logeerkamer.
Mijn dochter (1,5) en ik. Eengezinswoning (hoek) 3 slaapkamers + grote zolder over heel het huis met vaste trap, dus kan meer mee gedaan worden dan alleen rotzooi stallen
Man, ik, straks een baby, 3 katten, 1 vogel en een aquarium. We wonen op een appartementje met 3 slaapkamers.
wij hebben een koopappartement met 3 heel grote slaapkamers. over ongeveer 2-3 jaar willen we verhuizen en gaan we een vrijstaande woning in een dorp hier in de omgeving kopen.