Wij wonen met zijn 5en in een 3 kamperapp. Wij slapen op de benedenverdieping naast de keuken. En de zolder is in 3en verdeeld ,daar slapen de kids, wel allemaal een eigen plekje maar klein. Is alleen lastig dat ik door de kamer van mijn dochter moet om mijn jongste uit bed te halen. Zij klaagt niet hoor,maar ik kan mij voorstellen dat je het niet leuk vindt als je vakantie hebt. En mams komt om 6:00 door je slaapkamer banjeren omdat je broertje naar de gastouder moet. Het is klein,willen/kijken ook wel naar wat anders. Maar voor huurwoning moet je minimaal 10 jaar ingeschreven staan en de prijzen van koophuizen hier zijn belachelijk hoog. groetjes diana
Wij wonen met z'n drietjes in een 4 kamer appartement, waarvan 1 als opbergkamer wordt gebruikt. Volgend jaar willen we voor een tweede gaan en eind 2012 een huisje kopen.
Samen met mijn man,onze dochter en de hond wonen wij in een doorzon hoekwoning met eigenlijk 3 slaapkamers maar eentje is in gebruik als badkamer. Wel vaste trap naar zolder met daar nog een (logeer)kamer. Als er straks een tweede mag komen dan gaan ze op een kamer of de oudste gaat op zolder slapen.