Oke mijn titel is een beetje recht voor zijn raap maar wel duidelijk haha! Ik had dus te horen gekregen van de gynacoloog dat mijn eisprong vandaag was en we moesten klussen. Ik dit tegen mijn vriend verteld, blijkbaar heb ik de druk er teveel opgezet want het lukte hem niet om klaar te komen. Nu vraag ik me af kan ik deze maand nog hopen op een positieve test of is de kans minimaal Fijn weekend lady's
Het kan, maar denk dat de kans niet zo groot is... Ben niet zeker hoe groot de kans precies is. Volgende keer maar niet teveel in details treden over dagen etc.
De kans is er wel, maar natuurlijk een stuk kleiner... Heb je de dagen ervoor nog geklust? Zaad kan namelijk maximaal 5 dagen leven!
Ik acht de kans ook minimaal, maar wie weet, ik hoop t voor je. Maar volgende keer (ik hoop voor je bij een volgend kindje ) niet tegen je vriend vertellen hoor, mannen kunnen daar over het algemeen niet zo goed tegen.
48 uur toch naderhand ook nog goed om te vrijen. Ik zou nog ff twee dagen lekker Door doen. Kans heb je altijd.
Tip volgende keer man niet vertellen we MOETEN maar hem gewoon verleiden niet inlichten over verdere details