Bah ik baal. Ik zit op dag 33 en heb rond dag 10 ovulatietesten gedaan die bijna positief waren maar nog niet donker genoeg. Erna alleen maar lichter wordende ovulatietesten. Geen gekke buikpijntjes ofzo en ook nog geen vruchtbaarslijm. Denk niet dat er nog een eitje uit zichzelf gaat komen en daar baal ik van. Ik heb trouwens alleen maar witte afscheiding, nooit helder en rekbaar. Weet niet of dat normaal is maar ik denk het niet..
Je schreef eerder ergens dat je PCO's hebt, dan is het heel normaal dat je geen eisprong of een zeer onregelmatige eisprong krijgt.
Ja dat klopt. Maar stiekem hoopte ik dat na de miskraam weer een normale cyclus zou krijgen omdat op de laatste echo geen eiblaasjes meer te zien waren en ik verder geen enkel symptoom van pcos heb.
Zijn je eiblaasjes allemaal verdwenen? Of had je die eerder ook niet? Hoe hebben ze dan pcos geconstateerd? Sorry, voor al die vragen, maar ik probeer pcos een beetje te doorgronden. Ik heb zelf wel veel eiblaasjes. Hopenlijk komt er nog een eitje aan voor je. Loop je al bij het ziekenhuis voor evt. clomid?
Geen probleem. Vanaf mjn 19e werd ik ineens onregelmatig ongesteld, doorbraakbloedingen enz. Toen is er pcos geconstateerd omdat ik heel veel cystes/eiblaasjes had op mn eierstokken (met echo geconstateerd). Sindsdien ben ik altijd onder controle geweest (ook voor afwijkende uitstrijkjes) en elke keer waren de eiblaasjes te zien. Verder waren mijn hormoonwaarden altijd in orde, heb ik een uitstekend gewicht (bmi van 18,6) en geen acne of haargroei. Nu waren de eiblaasjes dus allemaal weg. Maar helaas is mijn cyclus ook nog niet op gang aan het komen. Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang samen (iets meer dan een jaar) en ik studeer nog 1,5 jaar dus hebben we besloten nog niet met hormonen/behandelingen te beginnen maar wel zonder ac te vrijen. Ook omdat een kindje heel erg welkom zou zijn, mijn vriend zou al vader willen worden nu en bij mij is dat gevoel er ook zeker!
Al zou je geen pcos (meer) hebben is het niet gezegd dat je na een mk weer een normale cyclus hebt. De kans is juist zeer groot dat dat juist niet zo is. Ik heb normaal een cyclus tussen de 30-35 dagen, na mn 1e MA 2 cyclussen gehad van resp. 68 en 84 daarna normaal. En nu na mn vmk ben ik na 5 dagen ongesteld geworden maar nu ondertussen al op 64 dagen. Sterkte met wachten.
ik kreeg deze ronde ook maar geen ei. netjes doorgetest, en na 62 dagen testen, eindelijk een knaller! erg frustrerend eh