Puregon-pen vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengelke, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey dames, ik ben momenteel voor de 2e maal weer aan de slag met de puregon pen en had gisteren even iets vreemds voor.

Ik duw spuit altijd heel rustig in, en dan voel je een lichte weerstand, gisteren avond viel die weerstand precies even kort weg en kon ik hem veel sneller induwen, om dan weer verder te gaan met de normale weerstand. Vind het moeilijk om dit uit te leggen en hoop dat jullie mijn beschrijving een beetje snappen ;) Ik vroeg me af aan wat dit kon liggen, heb ik de pen niet goed dichtgedraaid of zo?
    Heb het gevoel dat ik precies te weinig heb ingespoten, dat er ergens iets is mis gelopen...
    Zou dit kwaad kunnen? Het was de 2e dag dat ik weer aan het spuiten was met puregon...

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf dit probleem nooit gehad met de puregon pen.
    Misschien helpt het door de pen even uit elkaar te halen en weer opnieuw in elkaar te zetten. En ook niet te voorzichtig de vloeistof inspuiten.
    Mocht het weer gebeuren zou ik wel even contact opnemen met je arts, en vragen of je een nieuwe kan krijgen. Want het moet niet zo zijn dat dit je poging verprutst. Veel succes.

3. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Gisteren geen problemen meer gehad met de pen, ik zal dus wel iets verkeerds hebben gedaan...

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan net een plekje in je vel zijn geweest waardoor het wat lastiger ging. Je huid iets onregelmatig van binnen bijv.

Deel Deze Pagina