Hallo Aankomende zondag gaan mn vriend en ik lekker kite surfen de 1e keer voor ons. Ik heb er best zin aan alleen weet er iemand toevallig te vertellen of dat wel zo verstandig is om te doen nu ik zwanger ben? Het schijnt namelijk best snel te gaan en tja je kan natuurlijk flink vallen dan. Hoe ver mn zwangerschap nu is weten we niet, wachten op de 1e echo. Hoop dat iemand wat weet hier over. groetjess
Hoi, wel heel stoer en ik begrijp dat je staat te popelen.. zou ik ook doen maar ik weet niet of het nu zo verstandig is, kun je die mensen niet even bellen en vragen wat ze aanraden? Ik ben in het begin nog wezen grot biken, ook erg leuk maar heb wel gezegt dat ik zwanger was en toen hebben ze daar rekening mee gehouden maar kon wel mee.. Succes, ik hoop voor je dat je toch mee kan doen.. voorzichtig dan.. groetjes..
ik weet er niet veel van, dat kite surfen, maar geloof dat als je nog pril zwanger bent dat het kindje nog achter je schaambot goed ingepakt zit. vk hier op het forum zei dat je ook wel in de achtbaan mocht in het begin van je zwangerschap, het ligt er maar aan hoe prettig je je zelf erbij voelt. veel plezier!
Hee leuk zo snel al reacties, dank je wel. Ik ga gewoon er naar toe zondag mn zusje en haar vriend gaan ook mee, dus mocht het zo wezen dat ze het niet aan durven met een zwangere vrouw dan laat ik mn zusje lekker kite surfen Hoop dat ik lekker zelf kan natuurlijk, gewoon rustig aan niet te veel wind hopelijk dan hahaha