Hoe doen jullie dat met Iglo diepvriesvis of andere merken vis uit de diepvries? Ik wil een gerecht maken voor de kleine met vis erin en dit maak ik gelijk voor meerdere keren, dus moet na bereiding wederom weer ingevroren worden, maar volgens mij heb ik op de site van Iglo gelezen dat je diepvriesvis niet nog een keer in mag vriezen? Wat is jullie ervaring hiermee? Verse vis kun je waar ik woon nauwelijks krijgen in supermarkt en een visboer staat er soms, dus vandaar maar diepvriesvis genomen.
Nou, ik heb het volgende kunnen vinden op de site van Iglo: Vis die al ingevroren is geweest mag niet opnieuw de diepvries in. Vis die al diepgevroren is gekocht en visproducten mogen na de aankoop niet worden ontdooid als ze vervolgens weer diepgevroren bewaard moeten worden. Staat onder "Vragen en tips" en dan "Diepvriestips", maar misschien mag je het na bereiding wel opnieuw invriezen? Maar daar staat verder niets over in, dus weet ook niet hoe of wat.
hallo ik gebruik ook altijd ingevroren vis en maak het klaar en vries het weer in onze dochterr vind het heerlijk