Hoi meiden, Ik heb vrijdagochtend een test gedaan (1 dag voor NOD) en die was licht positief. Was helemaal in de wolken na miskraam begin december. Maar vanochtend toch beetje bloed in de wc... en lichte buikpijn Voor de zekerheid vanmiddag (dus geen ochtendurine) nogmaals getest en twee keer een duidelijk positieve test (kruidvat en sensitest) Dat kan toch niet? Ben ik nou zwanger of niet? Iemand ervaring?? Anneke
zwanger ben je heel zeker dat bloedverlies kan ook nog van je innesteling zijn. was het helder rood? en ongikrampjes kunnen ook altijd in het begin van een zwangerschap. succes! en proficiat
Ongrikrampjes horen inderdaad ook bij een beginnende zwangerschap. Wat zeg ik, je kunt er weken last van hebben. Erg vervelend. Een beetje bloedverlies kan geen kwaad. Het kan innestelings-bloeding zijn. Of er is een klein adertje geknapt. Het is nu allemaal wat beter doorbloedt daar beneden. (Heb je 'iets' gedaan waardoor je een beetje bloed zou kunnen verliezen?) Bij een miskraam verlies je veel helderrood bloed en van die vieze stolsels. Ook heb je dan serieuze krampen. (Niet alleen maar zo'n beetje zeurend gevoel, maar echt pijn.) Ik snap dat jij je zorgen maakt. Maar als het hier bij blijft, is er niks aan de hand. Veel vrouwen verliezen wat bloed tijdens de zwangerschap. Je kunt helaas niet veel meer doen dan afwachten of het nu over is of dat er nog meer komt.