Hallo meiden, Ik ben vandaag 3 dagen overtijd. Heb normaal een strakke cyclus van 32 dagen. Ik heb vanmiddag een test gedaan (niet handig dat ik een ongeveer een uur ervoor een groot glas cola heb gehad) en had het idee een heeeeeeele vage streep te zien. Ik ben alleen erg bang dat ik te graag een streepje wil zien en dat er eigenlijk niks staat. ik heb geprobeerd een zo duidelijk mogelijke foto te nemen. Zouden jullie willen meekijken??? Thanx MissD
Ik denk hééééél licht iets te zien, maar kan ook zijn dat mijn ogen mij bedriegen Over een paar dagen nog even testen (en dan geen glas cola van te voren he )
Thnx, voor het kijken. Ga proberen zaterdag pas weer te testen. Hahahaha, weet dat het niet heel handig was. Maar de drang was groter dan het verstand
Zie m niet. In t echt is t altijd duidelijker als je t zelf ziet hopelijk snel een test met een super positief lijntje
Nu je het zegt. Nee heb de foto niet bewerkt en in het echt is de streep wel paars. Misschien dat het door de flits komt...