vraagje innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hilde.k, 13 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilde.k

    Hilde.k Lid

    13 okt 2005
    9
    0
    0
    Lieve mensen,

    Ik heb me vandaag pas aangemeld, omdat ik het forum nu pas tegen ben gekomen. Ik heb me bij "voorstellen" al netjes voorgesteld en een gvraag gesteld, maar misschien is het handiger als ik de vraag hier neer zet.

    Vorig jaar juni ('04) met de pil gestopt en toen een jaar later maar 3 keer ongesteld geworden, september, november en januari. 23 September werd ik gelukkig ongesteld en daarna meteen aan het klussen gegaan . Omdat ik dus en hele onregelmatige cyclus heb nog, verwacht ik niets, ondanks dat ik gisteren (dag 19 van mn cyclus) een paar druppels bloed ben verloren (innestelings bloeding????)
    Voel je daar ook iets van de innesteling? Ik ben steeds misselijk en een beetje zeurend gevoel in mn onderbuik. Vannacht kon ik zelfs niet slapen van de misselijkheid, steeds oprispingen van maagzuur enzo :(
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat de kans dat je iets voelt van de innesteling erg klein is.
    je banner staat trouwens op dag 21 van de cyclus, je zou nou op dag 20 zitten toch?
    Verder denk ik dat je het nog even moet afwachten helaas

    groetjes
     
  3. Hilde.k

    Hilde.k Lid

    13 okt 2005
    9
    0
    0
    Nee verkeerd gerekend dan hahaha. Toch dag 21, maar goed, we zullen wel zien :rolleyes:
     
  4. Hilde.k

    Hilde.k Lid

    13 okt 2005
    9
    0
    0
    Hmmm toch wel ongesteld geworden :(
     
  5. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Nou ja, in ieder geval gelukkig duidelijkheid. Succes met de volgende ronde!
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Succes in de volgende ronde. Je cyclus was wel wat kort eigenlijk.
     
  7. Hilde.k

    Hilde.k Lid

    13 okt 2005
    9
    0
    0
    hehehehe beter dan te lang. Ik ben in julie '04 met de pil gestopt en toen alleen ongesteld geweest in september, november en januari. Daarna pas weer afgelopen 23 september, dus ben allang blij dat het nu een beetje op gang komt ;)
     

Deel Deze Pagina