Plopsa Coevorden of Speeltstad Oranje

Discussion in 'De lounge' started by Zus, Feb 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welk speelpark is het leukste

1. Plopsa indoor Coevorden

2. Speelstad Oranje

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    De titel zegt het al. In maart gaan wij een weekje naar Drenthe. Welk speelpark is leuker voor onze dochter van 3,5 en waarom? Ze is de 1 meter grens al gepasseerd.

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Wij zijn helemaal fan van speelstad oranje. Onze dochter is ook 3,5 en kan er moeiteloos een hele dag spelen. Ze heeft pret voor 10. :D

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    zeer zeker speelstad oranje. Ik vond plopsaland coevorden erg tegenvallen. Het is voor kinderen vast alsnog overweldigend hoor, maar je betaald 18 euro per persoon voor een paar draaimolens. Speelstad oranje kost je 12,50 per persoon en daar is voor het hele gezin wat te doen en te zien.

4. Brandweer

Brandweer Actief lid

Jul 12, 2011
    249
    0
    16
    Ik ga ook zeer zeker voor speelstad oranje! Onze kids (4 en 2) kunnen zich daar de hele dag vermaken, en het is veel goedkoper dan plopsaland, terwijl dat echt heel klein is!

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    +1 :)

6. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Dames bedankt, denk dat we dan ook voor Speelstad gaan.
    Zal eens op de site gaan kijken wat er allemaal is.

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Absoluut Speelstad Oranje!

Ik vind Plopsa Coevorden best leuk, maar ik vind het belachelijk duur. Zowel de entree als alle extra dingen waar je voor moet betalen en de prijzen van het restaurant. Leuk om een keer te zijn geweest, maar mijn zoon vermaakt zich beter bij speelstad oranje en dat is inderdaad ook nog een stuk goedkoper.

Ik zou alleen voor plopsa kiezen als je met korting heen kunt, je kindje gek op studio honderd is én je er nog niet eerder bent geweest.

8. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

May 18, 2007
    575
    1
    18
    Female
    Gelderland
    He... heb ik net met veel korting kaarten kunnen bemachtigen voor plopsa coevorden.. Nou ja, volgende keer dan maar Speelstad Oranje :)

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Het ligt trouwens niet echt heel dicht bij elkaar in de buurt hè. Dus als je dicht bij plopsa verblijft moet je natuurlijk ook de kosten qua benzine meenemen als je prijzen vergelijkt. Geloof dat het zo'n 50 km bij elkaar vandaan ligt.

10. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Klopt we zitten een beetje in het midden. Voor beide moeten we een stukje rijden. Maar dat is voor een dagje plezier geen probleem.

11. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Ze is wel studio 100 fan. Misschien dus alleen als ik via bv. vakantieveilingen aan goedkope kaarten kan komen.

Share This Page