Ervaringen met lucrin

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roseline, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar de ervaringen met lucrin. Ik moet het zelf 4 maanden gebruiken (spuiten).
    Hoe hebben jullie het ervaren, zwaar of niet zwaar? Alvast bedankt...

2. Roseline

Niemand? Waarschijnlijk heb ik hem hier vergeet geplaatst.

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik wel. Ik heb een aantal keer 1 maand lucrin depots gehad ivm de endometriose. En bij de ivf pogingen losse lucrin.

Ik heb een wat korter lontje, onrustige benen, veel trek/honger, heel soms een opvlieger.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik denk dat je deze het beste onder vruchtbaarheidsproblemen kunt zetten.

Ik heb het drie keer anderhalve maand gebruikt. Ik kreeg er vreselijke hoofdpijn van en nekpijn. Was stront chagrijnig en mega opvliegers. Vond het niet echt lollig, maar ik heb het overleefd haha

5. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Volgens mij 1 maand gebruikt vorig jaar. Dat was voor ivf.
    Wat hier al gezegd is, werd er chagrijnig van, hoofdpijn en was gewoon echt een kreng! En oh wat was ik huilerig. En daar werd ik dan nog chagrijniger van.

Gelukkig dus niet lang hoeven te gebruiken.

6. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik spuit het sinds zondag. Ik weet niet hoe snel de bijwerkingen beginnen maar heb het idee dat ik me af en toe opgejaagd voel en dan krijg ik het heel warm.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb het gebruikt voor de icsi als remmer.
    Ik had er totaal geen last van. ..vanalle hhormonen niet zoveel gemerkt. Mss iets prikkelbaarder dan normaal maar niet in het extreme

8. Roseline

Ja dat had ik ook vraagt aan het beheer, omdat ik het zelf ook al bedacht.. maar het is niet verplaatst.

9. Roseline

Bedankt voor alle reacties. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen, maar zo te lezen kan ik mijn borst nat maken (en mijn vriend ook:p). Ik ben sowieso snel chagrijnig als ik bijv. ongesteld moest worden. Ik ben heel gevoelig voor hormonen. Het is dus afwachten. Ik krijg volgende week dinsdag de eerste spuit...

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je kunr het! Echt waar.

En het is niet leuk, absoluut. Maar ooh, zoooooo waard. Alle pijn en ellende was het waard. Hopelijk is het jullie ook gegund!

Roseline vindt dit leuk.
  11. Roseline

Thanks, super lief...

Deel Deze Pagina