vraagje ivm de angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 15 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

ik heb sinds kort een angelsound overkocht van iemand (ook op dit forum :p) ik ben er super blij mee, was zo nieuwschierig dat ik dat van waarom niet... laten we het gewoon proberen. maar hoorde niks, alleen mijn eigenste hartslag.

gisterenavond na het eten weer geprobeerd... weer niets alleen maar mijn eigenste hartslag...

ik had wel gelezen dat het bij 10 weken pas kan eigenlijk...

maar is dit echt zo? of zijn er mensen waarbij het bij 9 weken ook al lukt...? mss heb ik gewoon geen goede geleidingsgel ofzo..

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gemiddeld hoor je het hartje pas vanaf 12 weken. Ook met een angelsound. Er zijn mensen die hem eerder horen, maar ook die het veel later horen.
    Dat is ook de reden waarom een vk pas na 12 of zelfs na 14 weken probeert het kindje met de dopler te horen, zodat ze geen teleurstellingen of angsten verzorgen! Hoop voor je dat je straks snel het hartje hoort!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bij 10 weken? volgens mij heb je dan superveel geluk! Bij 12 weken zou ik het pas weer gaan proberen hoor. En zelfs dan is het nog geen garantie dat het lukt. Zelf had ik hem pas met 14 weken, dus dat scheelt ;) dan weet je dat je waarschijnlijk wel wat zal horen. Ik zou hem echt nog zeker 2 of 3 weken in de kast leggen...

4. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik dacht dat het pas vanaf de 12 week te horen is....

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    zelfs vanaf 12 weken heb je nog kans dat je het hartje niet kunt vinden. De baby is nog zo klein!
    Zelfs een verloskundige met proffesionele apparatuur vindt vaak met 12 weken niet het hartje...

Ik zou hem ook nog een paar weken lekker in de kast leggen hoor.

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hmmmm.. ik ben ook altijd zo ongeduldig he :D

toch probeer ik het met 10 weken nog een x... als ik hem dan hoor heb ik geluk.. hoor ik hem niet dan is het niet echt een teleurstelling (aangezien de meeste hem pas later horen) het zou wel een teleurstelling zijn mocht iedereen hem met 10 weken horen,,, behalve ik :D

maandag moet ik naar de gyneacoloog.. mss dat hij effe probeerd :D eerste x gyn,,, spannend!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb ook zo'n apparaatje, alleen deze heet First Sounds. Al gebruikt bij m'n eerste zwangerschap en nu ook bij deze zwangerschap. De hartslag heb ik er nooit mee kunnen horen (ook bij de eerste niet), wel hoor ik de bewegingen van het kindje. En dat stelt mij al ontzettend gerust, want als er geen hartslag zou zijn, zou de kleine ook niet bewegen.

8. ik heb mijn kleintje voor het eerst gehoord met 11 weken. ook met de angelsound.. ben dan ook wel echt een half uur aan het zoeken geweest... voor die tijd ook vaak geprobeert maar nooit iets gehoord.. je moet er ook hel vel gedult voor hebben omdat t nog zo klein is...

maar als je net boven je schaambot gaat probeen en je hoort je eigen hartslag dan zit je wel in de buurt.. want om het babyhartje heen hoor je je eigen hartslag aan alle kanten...

succes!

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik hoorde de hartslag al bij 9 weken dus het kan wel... toen was het wel heel moeilijk te vinden terwijl ik het nu elke keer heel makkelijk vind en super duidelijk hoor.
    Gebruik iig babyolie of zo dat helpt al bij het beter horen en een andere koptelefoon vaak ook want die van de angelsound zijn vaak niet zo heel goed.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.899
    113
    Bij de vk hoorden we het nog niet met 12 weken, heb het zelf pas thuis met 14 weken geprobeerd, toen hoorde ik het ook.

Je bent waarschijnlijk echt nog te vroeg nu hoor.

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    dus het kan dus wel.... al moet je waarschijnlijk onwijs veel geluk hebben!

ik heb nog niet echt baby olie in huis geehaald. deed gewoon mijn bodylotion met een beetje water mengen.. gleed goed hoor, maar mss toch maar is van die baby olie aanschaffen dan :D

12. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    als je je buik super vet invet heb je misschien mazzel
    ikzelf hoorde hm pas met 11 weken en 2 dagen
    suc6

13. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Je moet ook heel rustig zoeken he! Ik heb m pas een week maar ook duurt het 2-4 minuten voor ik de baby gevonden heb! Veel geduld is erg belangrijk! ;)

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bij mij was het met 15 weken nog zoeken... maar je moet idd nog even geduld hebben denk ik, hij ligt nu nog zo diep achter de schaambot, dat dan moet je geluk hebben als je het vinden kan.

15. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik was 9 weken en 5 dagen toen ik het hartje vabn de kleine voor het eerst hoorde.

16. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Ik kan nog steeds het hartje niet vinden, maar luister net als Inez wel graag naar de geluiden die de baby maakt,
    soms is ze zo druk dat het net klinkt als een Jacky Chan film :)
    ik zou zeggen maak je niet druk over het hartje en geniet van wat je er wel mee kan, want de geluiden zijn ook heel erg leuk

17. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    hallo,

ik heb het hartje met 10weken gehoort
    je moet echt even de tijd er voor nemen
    veel olie en lekker gaan liggen
    de kleine zit rond de 10 weken nog heel laag dus
    je moet echt bij je schaambot in de buurt gaan zoeken

Groetjes Maria

18. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    [quote
    ik heb nog niet echt baby olie in huis geehaald. deed gewoon mijn bodylotion met een beetje water mengen.. gleed goed hoor, maar mss toch maar is van die baby olie aanschaffen dan :D[/quote]

Volgens mij is bodylotion juist niet goed! Als ik 's morgens bij de verloskundige op controle ga en ik dus net bodylotion op mijn buik heb gesmeerd dan kan ze de hartslag altijd wat moeilijker vinden.
    Volgens mijn verloskundige komt dit dan doordat ik bodylotion op mijn buik heb gemeerd! Ik zou van die speciale gel kopen! Het gaat volgens mij om het 'geleiden' en niet of het lekker over je buik glijd....

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bodylotion werkt idd volgens mij niet. ik heb eht s een keer geprobeerd met mn buikbalsem en hoorde gelijk geen moer meer. Met babyolie hoorde ik het de eerste keer met 9 weken en 3 dagen. Maar dat is wel mazzel heben hoor, want na 3 keer nog hoorden we 2,5 weekn niks meer en schoot ik dus in de stress. zou het dus zelf niet aanraden om al zo vroeg te gaan lopen zoeken. Koop idd ook een andere koptelefoon. dat ding wat er bij zit is echt bagger.

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik heb er al een andere oordopjes bij.
    zal van de week wel even van die gel halen dan.. ik weet dat het bijna niet mogelijk is om het hartje zo vroeg al te horen... maarjah, ben eigenwijs he :D

morgen voor de eerste x naar de gyn! hoop dat ze dan een echo maken :)
    ben echt superbenieuwd!

Deel Deze Pagina