jeej! gisterenavond heb ik voor de eerste x het hartje van ons beebje gehoord met de angelsound! ben helemaal blij! was toen 11 weken en 2 dagen. op een of andere manier voel ik met nu toch een heel stuk geruster
Ik heb er gisteren een binnengekregen, kon het gelijk horen maar voordat ik naar bed ging wilde ik mijn vriend ook laten luisteren maar duurde toen zeker een half uur dat ik het hoorde...dus zegt niet altijd iets maar denk dat het nu nog wel erg vroeg is bij jou hoor. Maak je niet te ongerust hierover...
Ik heb ook gisteren de angelsound binnen gekregen en was die zelfde ochtend voor de eerste keer bij de verloskundige geweest ( en had daar het hartje gehoord ) dus wist enigzins waar ik zoeken moest maar binnen 5 min. had ik het hartje gevonden,echt super om te horen.Heb hem vandaag weer geprobeerd maar ben het eens dat het beter lukt met baby olie dan met bodylotion.
Ik hoorde haar hartje met 11 weken al, zij lag eigenlijk de hele zwangerschap zo gunstig dat de hartslag snel te vinden was altijd.
normaal moest ik altijd suppper lang zoeken en dan vond ik nog niets... alleen mijn eigen hartslag. maar toen ik het apperaatje er op zette, had ik het gelijk. klonk wel heeeeel zacht, alsof het van ver moest komen zeg maar. gisterenavond nog is geprobeerd, maar kon niets vinden. dus denk dat ik eergisteren gewoon erg veel geluk had. ik gebruik het niet echt omdat ik super ongerust ben ofzo. vind het gewoon fijn om het beebje even te horen aangezien ik nu nog niets voel enzo! en als ik het gebruik dan is het maar een paar minuten.
hoi! ik was gister bij de vk voor de eerste controle en ze vroeg me of ik wilde dat ze hartje probeerde te luisteren, maar gaf het weinig kans omdat het nog zo vroeg was... ons kindje lag volgens de echo ook nog een vrij laag in mijn baarmoeder, dus dat kon het ook nog bemoeilijken. maar, na een tijdje zoeken.... had ze het toch gevonden! dus als ik jou was zou ik gewoon nog eventjes wachten.... succes ermee!
ja andere oordopjes zijn zeker een aanrader! en sowieso altijd zalf als geleider gebruiken, en verder veel geduld met zoeken.. Ik heb met volle blaas zitten zoeken met 9 weken en kon hem dus vinden, en ik was eigenlijk een week minder ver volgens de echo moet je nagaan! Dus het kan wel maar je moet er niet vanuit gaan + het is mijn 2e zwangerschap dat scheelt natuurlijk ook nog eens.. fijn dat je het hartje nu gehoord hebt, stelt je toch gerust he!