Zou er nog restweefsel zitten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smurfin90, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Onlangs heb ik hier eerder een topic voor geopend, waarschijnlijk alleen met het verkeerde titel en daardoor ben ik helaas niet verder geholpen.

23 oktober heb ik mifegyne geslikt, vervolgens heb ik 25 oktober cytotec gebruikt.
    Binnen 3 kwartier kwam alles op gang ik verloor gelijk het kindje en daarna kwam de placenta etc.
    De eerste week heb ik heftig gebloed en de week daarop nam dat netjes af.
    Uit eindelijk is het binnen 2 weken gestopt, ik heb mijn ovulatie gehad en op 24 november kwam mijn menstruatie tot 27 november heb ik nauwelijks gebloed eigenlijk alleen bij toiletbezoekjes.
    Vanaf 27 tot 30 november was het ineens heel erg heftig.

Tot die tijd dacht ik dat alles prima ging, en ging er dus vanuit dat ik schoon zou zijn.
    Die periode was ik ook nog flink aan het rouwen dus aan een nieuwe zwangerschap dacht ik nog niet.
    Nu begon het toch wel weer erg te kriebelen, en hebben wij besloten om er weer voor te gaan.
    Zondag verloor ik ineens oud bloed bij het afvegen, dit was ook redelijk veel.
    Ook stopte dit weer redelijk snel, via het internet stuitte ik op een ovulatiebloeding dus daar ben ik vanuit gegaan.
    Maandag ochtend was er ook niks meer aan de hand, maar tijdens de penetratie begon het weer natuurlijk zijn wij direct gestopt.
    En het bloeden stopte daarna ook weer snel, maar tot vandaag veeg ik af en toe toch een heel klein beetje bruin af.. (Sorry voor de vieze details)
    Af en toe heb ik ook een menstruatie achtige buikpijn, het is een beetje te vergelijken met het zeurende en stekende gevoel wat je in het begin van een zwangerschap hebt.

Ik ben nu toch een beetje bang dat er misschien nog restweefsel zou zitten, maar tegelijk vind ik dat ook weer vreemd gezien het eigenlijk allemaal prima ging.
    Het lijkt mij dat de bloeding naar de miskraam dan toch ook moest aanhouden?
    Stom genoeg ben ik ook niet meer op controle geweest, omdat het dus allemaal prima verliep ging ik er vanuit dat ik schoon zou zijn.
    Ook keek ik er ontzettend tegen op om evt. wel een afspraak te maken, want bij de controle om te kijken of het kindje echt overleden was ging de gynaecoloog ontzettend ruig te werk ik met een vervelend verleden ervaarde dat toch wel wat traumatisch.
    Ik was dan ook opgelucht dat ik schoon leek te zijn...

Nu zal iedereen de mening delen dat wanneer je zwanger wilt raken het zonde is om een ronde te laten verschieten.
    Daarom zou ik graag willen willen weten of iemand hier ervaring mee heeft, klinkt dit als restweefsel?

Gezien ik niet zeker weet of de menstruatie doorbrak op 24 of 27 november zou ik of vandaag of woensdag mijn eisprong hebben.
    Vanmorgen heb ik wel een ovulatietestje gedaan, het resultaat was een licht streepje.
    Geen idee of mijn LH piek al is geweest, of dat die nog moet komen.

Hopelijk kunnen wij het vanavond gewoon gezellig maken.. :)

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou gewoon een controle echo vragen. K bleek ook nog niet schoon te zijn, maar was ook gestopt met bloeden. Dus dacht nou dat is over.. Maar bleek nog resten te zitten.

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Had je ook een zeurende gevoel of stond er bij jou sowieso een echo gepland waar het ontdekt werd?

Mochten er bij mij toch resten zitten hoop ik dat nog een keer cytotec kan gebruiken, al kunnen wij de volgende ronde dan ook overslaan...

Hoop gewoon zo dat er niks zit. :(

4. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik hoop t ook! Bij mij voelde ik eigenlijk niks. Tweede ronde cytotec deed niks dus uiteindelijk curretage.

5. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb deze avond ook contact gehad met mijn verloskundige, had ze een berichtje gestuurd en ze gingen gelijk overleggen.
    Echt super!
    Ze appte mij net dat dit vaker voorkomt en het lichaam nog wat van slag kan zijn.
    Ik mocht gewoon zwanger raken, maar wanneer ik buikpijn en koorts heb moest ik contact opnemen met mijn huisarts.
    Rond half 9 kreeg ik gigantisch felle steken, dus waarschijnlijk toch mijn eisprong vandaag.

Deel Deze Pagina