Bah.. ik heb de hele ochtend en nacht al een zeurend gevoel in mijn buik. De kleine is druk en al iets aan het indalen en ook zijn bewegingen doen me zeer hij draait steeds met zijn kontje bovenlangs en dat past qua gevoel gewoon haast niet... mijn afscheiding was vanmorgen wat beige van kleur dus toch maar even de VK gebeld maar die zei dat ik me geen zorgen moest maken. Heb ik nooit eerder gehad, altijd waterig en wit sinds 7 maanden. Toch moet ik weer even mijn urine laten testen ivm het zeurende gevoel (al heb ik dat onlangs nog gedaan) op een blaasontsteking.. bah ik weet niet hoe ik me moet voelen, wat te verwachten... wat gevoel hoort waarbij etc. x een onrustige Dora.
Doe het rustig aan! En urine testen is altijd verstandig. Bij twijfel gewoon weer de verloskundige gaan bellen hoor!
Hoi! Ik heb het ook, een zeurend gevoel in m'n onderbuik en onderrug, bijna net alsof m'n menstruatie er aankomt... Moet morgen naar de gyn en zal hem eens vragen wat hij denkt... Hou je ondertussen gewoon rustig zou ik zeggen. Liefs Kirby
dat ongi gevoel heb ik dus ook al een paar dagen, heb gelezen dat dat het indalen kan zijn, maar ook een blaasontsteking. Ik moet er volgende week donderdag heen. kijk het nu nog even aan anders ga ik ook ff een testje laten doen. succes!
Nou vandaag maar even een testje gedaan. Urine was goed, geen bloed/eiwitten, geen blaasontsteking dus dat kan het niet zijn... het gevoel wisselt nu een beetje maar het blijft zeuderig.. je kan aan mijn buik idd zien dat het zakt en de VK voelde het ook dus ik ga er maar vanuit dat het het indalen is.... vervelend hoor als je niet weet wat je moet voelen, wat goed is en wat fout..brrr.
Hey, Ik heb dat gevoel ook al gehad, moet nu veel plassen en harde buiken. Ik denk dat het al ingedaald is en een ambetant gevoel in de buik. Het gevoel dat ik moet overgeven zeer lastig. Nog 6 weken en tis er maar het mag een weekje vroeger komen ook. grts