Iemand wel zwanger maar negatief getest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bo88, 4 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mensen,

Heeft iemand er ervaring mee dat die wel zwanger was maar negatieve testen had?

Liefs Bo

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is je nod al geweest?

3. bo88

bo88 Lid

18 nov 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee, en ik weet wel dat ik moet wachten hoor haha, maar wou zo graag!
    Had ook een test gekocht voor 4 dagen vroeger en 1 van 6 dagen voor je NOD..
    Maar allemaal negatief heb maandag pas mijn NOD.. Maar weet ook niet zeker omdat ik me cyclus niet bijhoudt.. ga ik vanaf deze maand pas doen.
    Maar ben bang dat als ik hem van het weekend weer test weer negatief is.. begrijp je?

Liefs BO

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou inderdaad gewoon even afwachten tot maandag.

Je hoort trouwens weleens dat iemand zwanger is en pas laat positief test, maar zou me er niet teveel op verheugen.

5. Seth

Seth Niet meer actief

Bo..
    met zoontje tesste ik pas na nod (3 dagen) positief.... !!

met dochter had ik al twee positieve testen in handen.... (voor nod)(huismerk en cb digitaal) en waren de testen die je zogenaamd
    4 dagen voor nod kon doen.. nog twijfelachtig na NOD!!!'

Ze houden niet voor niets een slag om de arm, door in de gebruiksaanwijzing te zetten dat je ze toch beter op nod kan doen....

succes!!
    en t kan dus nog alle kanten uit!!! Wellicht is je ei later geweest... bijvoorbeeld....

6. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ik was al 12 weken zwanger! maar teste nog steeds negatief met de kruitvat 2 voor 5 testen.. ik weet dat de meeste mensen over die teste heel tevreden zijn maar ik vind het echt k*t testen!!

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Een vriendin van mij, teste tot op de dag van haar bevalling negatief..
    Ze heeft nooit een positieve test in handen gehad.
    Het is bevestigd met echo's en bloedprikken.

6 dagen voor me nod teste ik ook negatief en 3 of 4 dagen voor me nod teste ik positief... maar ik denk toch dat het beter is om gewoon te wachten meis.. scheelt geld en teleurstelling! (mocht het nega zijn natuurlijk) Nou succes en wie weet heb je straks gewoon een super positieve test in handen!! Ik hoop het voor je!

Liefs Mandy

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik heb het met de kruitvat 1 keer gehad en 1 keer met de sensitest..en een keer met de cb digitaal en toen ik dezelfde cb digitaal in de avond deed was ik opeens wel zwanger:D

Deel Deze Pagina