vraagje ivm met vruchtbare dagen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stamperke, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hallo,

ik zit hier met een vraagje en hopelijk zit ik juist.

hier heb ik op 04/10 tot 09/10 m'n ms gehad.
    nu hebben we geklust op 11/10,14/10,18/10,21/10 en 23/10.
    vanaf zondag had ik licht ms-gevoel en maandag voelde ik het nog redelijk goed want het ging door tot in m'n onderrug.
    nu had ik dinsdag ook wit/gelig slijm.
    gisteren efkes geknuffeld maar hebben moeten stoppen want ventje was echt niet goed,dus geen zwemmerkes cadeau gekregen:(.
    wel een beetje kramp gehad in mijn buikje maar ook nu is dat weer weg.
    wat denken jullie zit ik in mijn vruchtbare dagen of...
    mss een rare vraag maar in ben onregelmatig en daarmee kan ik mij nergens op vast pinnen.

alvast bedankt voor jullie antw :)

2. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    niemand die me kan helpen :(

3. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Je geeft aan dat je onregelmatig bent, wat is onregelmatig? Je kan ovulatietesten doen( heb ik geen ervaring maar hier wel een hoop meiden) je kan ook kijken naar vruchtbaar slijm, dat betekend dat je je eisprong hebt.

4. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    onregelmatig cyclus 44,48 en zelfs 1 van 109 gehad,terwijl ik na ons Emelina'tje* eigenlijk rond de 228 a 29 dagen zat.na Lana'tje zat ik rond de 35 dagen en plots trug naar 44 en langer.
    ovutestjes al gebruikt maar vind ik nooit mijn ei mee.
    van dat slijm heb ik alleen nu wit/gelig beetje doorzichtig slijm gehad en ms-gevoel van zondag tot dinsdag ongeveer en ook dat het doorstraalde naar mijn onderrug.

5. Sunshine1985

6 jun 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    als jij slijm wat je hebt kan uittrekken als een draadje/elastiekje dat, zit je in je vruchtbare periode, dat is dat aan de binnenkant naar je baarmoeder alles nat/glad is dat de zwemmers veel minder moeite hoeven te doen om op de goeie plek aan te komen. Dus een goed moment om te klussen. Tijdens de vruchtbare periode kan je last hebben van stekende menstruatie-achtige pijn onder in de buik ter hoogte van de linker of rechter eileider

6. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    heb wel da ms-gevoel gehad maar nie echt da rekbaar slijm.
    nu heb ik niks van da gevoel meer dusja...hebben voor de zekerheid zondag en dinsdag geknuffeld,hopelijk brengt het een klein bolleke op :).

7. Sunshine1985

6 jun 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop met jullie mee! ik heb vandaag mijn eisprong, dus ook erg spannend of het dit keer lukt, ik ga er niet vanuit dan is de teleurstelling hopelijk wat kleiner.
    Hopen dat jullie, wij en andere dames die zitten te wachten een positieve test snel in onze handen mogen vasthouden.

8. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    hier hopen we zeker en heel hard mee hoor ;).
    hier is het nog maar ons eerste ronde dat we er echt voor gaan.wel al meer dan 1 jaar van de pil.

9. Sunshine1985

6 jun 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou mooi zijn als het ook meteen raak is, ik ben al 2 jaar van de pil af en ook al 1,5 echt bezig, heb al een keer een miskraam gehad afgelopen juni, dus ik ben toch snel bang om teleurgesteld te worden dat ik weer niet zwanger ben of dat het mis kan gaan omdat we al zo lang bezig zijn en ook al een vroege miskraam hebben gehad bij 7 weken.
    We hopen dat het nu toch een keer snel zou pakken, anders waar we niet op zitten te wachten is om naar de gyn te gaan, we willen liever niet in de medische molen terecht komen en hopen dat het vanzelf snel pakt.

10. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Als ovutesten niet werken, dan wel misschien temperaturen? Geeft wel achteraf eisprong aan, maar geeft vaak wel een redelijk beeld waar je nu in je cyclus zit. Ik ziudan wel vanaf nieuwe cyclus temperaturen

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Inderdaad temperaturen en dan er voor blijven gaan totdat je temperatuur een paar dagen hoog is.

12. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    tempen zal ik de volgende ronde eens mee beginnen,ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.

@sunshine,

goh meid ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie echt wel een posi testje mogen krijgen en echt zo vlug mogelijk.moet soms echt wel lastig zijn é.
    mijn duimen draaien voor je.

13. Sunshine1985

6 jun 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel :) ik hoop het zelf ook, er kunnen inderdaad zware momenten zijn, ook omdat we al zo lang bezig zijn. Zakt je af en toe je moet in je schoenen, en kan me daar ook druk over maken en onzeker van worden. Het is wel fijn dat je hierover kunt praten met andere vrouwen. Dat doet me goed.
    Jij/jullie ook veel succes! :)

14. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    kan ik mij wel voorstellen,de dag dat je gaat voor een kleintje verwacht je u er ook niet aan dat het zolang zou duren é.hier waren we van ons 1ste zwanger in ronde 13 en dat kwam gewoon puur door de stress :-/.
    daarom zijn we hier ook hé,kom hier maar uw hartje luchten,kan u alleen maar goed doen ;)

hier nu niks van ms-gevoel meer wel af en toe last in mijn onderrug en wit,weet nie wat te denken,kan niet zeggen wanneer m'n dans rond mijn ei was,heel ambetand;).

Deel Deze Pagina