Ik heb een uitbundige kinderwens gekregen in de afgelopen maanden, maar vrees dat ik soms erg doorsla hierin. Als je alleen al beseft dat ik in de afgelopen maand een week overtijd was en vijf tests heb gedaan... Ook ik zie overal zwangere vrouwen, ik surf op sites, kijk bij IKEA op de website en Marktplaats (al die leuke kinderspullen...), hoop dat het raak zal zijn binnenkort en struikel over mijn grootste makke: ONGEDULD! Ik vind een hoop steun en humor bij jullie, mede babywensers en al zwangeren. Maar ik blijf me stiekem afvragen: hoe simpel is het nu eigenlijk om 'gewoon' mijn leven te blijven leven en ondertussen af te wachten? Ik ken mezelf, heb graag de controle en dat kan niet in dit geval. Het blijft afwachten... en hopen... Morgen word ik 32 en daarmee hopelijk een jaartje wijzer
Herkenning hier hoor Darcy. Ik heb nooit kinderen gewild en nu de wens er wel is, is het net of ik niet kan wachten. Ik heb altijd graag de touwtjes in handen en nu ben ik overgeleverd aan een ei en zwemmertjes hahahaha. En geduldig zijn is niet mijn sterkste kant. Maar nu ik de derde ronde nader wordt het wel minder ... gelukkig ... je leest hier veel verhalen van mensen die al tijden bezig zijn en dat leert me wel te relativeren. Ik heb op zich ook geen haast maar het is een soort onrust ... Sterkte en het komt helemaal goed ! -X-
Hey darcy, gefeliciteerd met je verjaardag meis. Ook hier herkenning. Ik heb ook een babywens. Nu ik weet dat het msss zo is kijk ik ook.
ik herken dat ook,zit echt lettelijk te wachten heel dom natuurlijk,het is iets wat je niet in de hand hebt. en omdat ik al 37 ben ,wat ik persoonlijk best wel oud vindt om kinderen te krijgen,moet het voor mijn gevoel ook niet te lang duren. ik mijn partner hebben gezegd ,als ik voor mijn 39ste nog niet zwanger ben dat we er een punt achter zetten(zwangerschap) ik heb zelf al 3 kinderen,en dit is mijn tweede relatie. hij is 10 jaar jonger,en we zijn nu 6 jaar bij elkaar dus het zat er aan tekomen dan hij een kinderwens zou krijgen ,best wel logisch dus we gaan er voor maar dat wachten word je gek van christie
darcy gefeliciteerd met je verjaardag! Enne hier ook herkenning hoor, best moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn.
Proficiat met je verjaardag. En geloof mij maar, het wordt uiteindelijk minder hoor.... Het duurt alleen ff, en het w88 blijft vervelend.
Hee, Darc.. precies hetzelfde hier. Ook ik kijk op marktplaats en.. heb ECHT soms de neiging om te bellen voor die mooie combi-wandelwagen.. of om een box in de woonkamer te zetten.
Darcy gefeliviteerd met je verjaardag ! Dat je het komende jaar maar snel zwanger zult worden. Ik herken je ongeduld. De eerste weken na je ongi is niet zo moeilijk maar zodra je moet wachten duurt het echt mega lang ! Ik heb ook helemaal geen haast ben pas 22 maar goed als je wens zo sterk is zou je willen dat het snel raak is ! xx linda (die nu ook aan het wachten is !)
Heej darcy...ook gefeliciteerd met je verjaardag! Het lijkt wel alsof ik dit topic heb kunnen openen! pfff
He jarige van harte gefeliceflapstaart. Ik ben normaal ook super ongeduldig maar ik focus me elke maand op wat anders. 1e maand op een normale cyclus, was idd ook 27 dagen 2e maand op een normale bloeding, dat mag wel zo veel bruinverlies 27 dagen cyclus 3e maand op een echte bloeding, tijd zal het leren Ik wordt in april 31 en dan moet ik zwanger zijn van mezelf. Ik vind duiken leuk en dat mag je niet als ik zwanger ben dus als ik weer ongi ben geworden dan ga ik weer koppie onder. Hetzelfde geldt voor filet americain. Zo valt de teleurstelling elke keer weer mee. Liefs Flore
Hoi Wendy Als je mijn forum-berichtjes leest zal je merken dat ik er ook heel veel mee bezig ben. Ik wil het wel even uit mijn gedachten zetten, maar het is idd moeilijk! -> "Het is niet omdat je er veel aan denkt, dat je niet zwanger wordt.. Het is omdat je zwanger wil worden dat je er veel aan denkt" (mooi hé) Het is ook niet gemakkelijk als je er steeds mee geconfronteerd wordt. Mijn oma wil zo graag een achterkleinkind (vóór ze sterft, zegt ze dan). Ik wil het haar heel graag schenken, maar kan het ook niet toveren hé! Ah ja, ik focus me nu op mijn verbouwingen, kom af en toe nog eens op het forum lezen en we zien wel! Alvast veel succes ermee met zwanger worden, meid! groetjes
Flore: Waarom moet je van je zelf voor je 31e zwanger zijn? hmm......voel me ineens erg oud worden........... enne...... je hebt het niet altijd voor het zeggen hoor Flore! Verder een goed idee dat je je op wat anders probeert te focussen, probeer ik nu ook. Ik ga zo even shoppen in het centrum \/
Nou Hartje, ik bedoel er niks mee hoor, je stelt jezelf toch een doel? We hebben nog wel ff tijd. M'n man ligt met z'n voetje hoog en vandaag m'n ei gehad en niet geklust dus.......... op naar de volgende ronde. Veel succes Liefs Flore
Hier nog iemand. Nu bezig met ronde 14, maar hoe langer het duurt lijkt het wel een obsessie te worden. Dacht al dat ik de enige was met zo'n gevoel. Soms krijg ik zelfs af en toe twijfel gevoelens (ook omdat het zo lang duurt), we hebben al een zoon van bijna 6. Soms is het zo moeilijk. pfff
ook ik herken dat, dacht dat ik er niet zo veel mee bezig zou zijn, omdat ik al een kindje hebt, maar dat maakt nix uit haha. ik ben er nu zelfs nog erger mee bezig, maar ja gewoon afwachten
Hoi meiden, wat prettig (sorry) om te lezen dat ik niet de enige maniakale meid ben En bedankt voor de felicitaties! Vanavond teruggekomen van een paar dagen Ardennen - lekker eropuit, genieten, was echt heerlijk, hond mee. En vandaag? Een jong stelletje met een kindje op de rug, in de draagzak. Zo lief! Tja, daar ging mijn fantasie weer, natuurlijk! Enfin, gelukkig hebben wij meiden elkaar om dit soort verhalen mee uit te wisselen. Voor iedereen: veel succes en sterkte. Groetjes
Hey Darcy, Ik herken het ook. Ook al was ik niet lang bezig met het zwanger worden, want ben in augustus gestopt met pil. Maar als je iets zo graag wilt, dan gaat het voor je gevoel heel erg langzaam. Ik wou gelijk zwanger raken. Maar dat gaat natuurlijk niet zo. Ik zat ook net als jij te surfen naar babyspullen. Ging elke keer als ik in de stad was, naar prenatal/hema etc. Las elke avond boeken over zwanger zijn. Echt niet te geloven. Ik vond het niet leuk meer, vooral omdat ik 2 andere kids heb. Had ik het gevoel dat ze aandacht ta kort kwamen, omdat mama hou zich alleen maar bezig met zwanger raken. Dus heb ik besloten om ermee te stoppen, om op iets anders te gaan richten. Klussen op de vruchtbare dagen zat er niet meer in. Ik was afgelopen maand zo druk. Dat mijn eisprong voorbij ging zonder dat ik het wist. En kijk nou. 4 weken zwanger. Pas achteraf na al die drukte kwam ik hier even kijken, en toen zag ik dat mijn eisprong al voorbij was. En wat ik grappig vond, was dat we hebben geklust drie dagen voor mijn eisprong zonder dat wij het wisten. Zo zie je maar weer he! Hopen dat het nu lekker blijft zitten en dat alles goed komt. Veel liefs en kusjes
Hai meiden, Bij mij begint het ook een obsessie te worden. Inmiddels zitten we in ronde 7 en dat valt natuurlijk nog best mee maar voor mij duurt het natuurlijk veeeeel te lang! Elke maand, 2 dagen voor mijn NOD begint bij mij de stress.... En dan bedoel ik ook echte stress! Heel de dag loop ik naar de wc om te kijken of de duivels er al zijn.... Elk pijntje, krampje en kriebeltje wordt opgezocht op deze pagina. Ik krijg gewoon buikpijn van de zenuwen, wordt misselijk en krijg koppijn! Mijn mannetje probeert me te vertellen dat ik gewoon rustig moet blijven en er niet aan moet denken.... JAA TUURLIJK, dat is makkelijk gezegd! Vervolgens wordt ik natuurlijk loei-sjachrijnig en zodra het eerste bruine vlekje verschijnt ben ik nog bozer en denk ik dat het noooooit zal lukken! Op het moment dat ik dan echt ongesteld ben, is de echte boosheid weer verdwenen en zie ik het weer helemaal zitten. Mijn man zegt dan ook: "hehe de echte Anna is er weer!" Maar die laatste 2 dagen doorkomen is echt een ramp! Iemand tips hoe ik daar doorheen kom? XXAnnalise
Ik herken het ook heel erg, ik kijk ook op marktplaats en op andere sites voor babykamers ook bij ikea! Ik word soms echt gek van mezelf. De tijd gaat zo langzaam. Als het nu niet gelukt is dan moet ik waarschijnlijk weer 2 maanden wachten. Erg vervelend zo'n lange cyclus.