Wij twijfelen erg tussen een Bugaboo en de Joolz... Nu vinden wij de Joolz in buggystand zo hoog, wie heeft hier ervaring mee? Kan de kleine er zelf in komen?
Het is niet de bedoeling dat een kindje zelf in en uit de wagen kan komen. Je tilt ze erin en moet zowieso het tuigje vast maken.
Ik weet alleen dat ie zo hoog is zodat je je kindje zo bij kunt schuiven aan een tafel... Of het kind zelf in en uit kan klimmen weet ik niet maar daar ligt mijn prioriteit ook niet.
heb hem juist vanwege die hoogte gekozen!!! De bugaboo is zo laag.... als auto's langs rijden komt voor mijn gevoel alle rook in de bak (zal vast wel meevallen maar zocht naar redenen om voor de Joolz te gaan) en ook voor mijn rug leek me dat minder. Nu zit de kleine al in de buggyopzet en kan ik haar gewoon bij ons aan tafel zetten, kan ze heerlijk naar iedereen kijken. In een kinderstoel kan ze gewoon nog niet omdat ze nog niet kan zitten. Denk niet dat kinderen al snel zelf in en uit dit soort buggyopzetten kunnen klimmen, misschienwel in zo'n echte inklapbuggy...
Wij hebben hem ook besteld, mede vanwege zijn hoogte! De bugaboo is inderdaad zo gek laag, dat we het er meteen over eens waren dat we een lekker hoge wagen willen... Lekker met tillen enzo...
Ik was er helemaal zeker van; ik wil een Joolz. Toen we bij de winkel kwamen zei ik ook tegen de verkoopster; oh laat maar hoor ik wil de Joolz, vind de Bugaboo veel te laag. De verkoopster vroeg mij op basis waarvan ik deze keuze had gemaakt, moest bekennen puur op exterieur....Toen mijn man de Joolz naast de Bugaboo zette moest ik bekennen dat de hoogte wel mee viel. Tevens vroeg de verkoopster of ik weleens naar het bos ging. Ja dagelijks met de hond. Of ik dan straks de kinderwagen mee wil nemen, ja hoezo? Zal ik dan even de verschillen in gebruik laten zien tussen de Joolz en de Bugaboo....(bloos, bloos) Ik kon niet anders dan toegeven dat de Bugaboo vele malen praktischer is dan de Joolz. Terwijl ik al jaren riep; als ik zwanger ben wil ik de Joolz. Afgelopen vrijdag de Bugaboo besteld! Toen we vrijdag de wagen bestelde ook gelijk de Maxi Cosi besteld. Omdat ik 2 Maxi Cosi's wilde vergelijken reed ik er één die op een wagen zat naar de ander. Ik zei tegen mijn man, pff lijkt wel of er lood zit in deze wagen vergeleken bij de Bugaboo...Hij moest lachenen zei; lieverd dit is de Joolz die jij jarenlang wilde omdat hij er zo mooi uit zag. Zo stellig als ik altijd ben geweest heb ik toch moeten toegeven dat wij de Bugaboo op vele punten echt veel fijner en praktischer vonden. Mijn man wilde bij de 1e keer kijken, zien hoe makkelijk de reiswieg eraf ging. Bij de Joolz moest je de knop indrukken en de wieg omhoog tillen. Bij de Bugaboo sprong ie er praktisch af bij het indrukken. Afijn soms moet je echt even verder kijken en proberen objectief te zijn.
hier juist rugklachten, en met een groter kindje is het toch makkelijk als hij zelf de wagen in kan stappen....want de kindjes worden groter en zwaarder....en dan is hoog tillen toch echt funest voor je rugklachten... wij hebben dus de bugaboo gekozen....