Hoihoi, wie weet waar ik losse speelbogen kan kopen voor bij het wipstoeltje? Heb nu dus een stoeltje zonder boog, maar het lijkt mij toch wel handig om er wat speelgoed bij te hangen. In winkels zie je veel speeldingen voor de kinderwagen, maxi-cosi en box, maar het lijkt mij dat deze niet bij het wipstoeltje te monteren zijn. Ik ben dus echt op zoek naar zo'n boog die je er aan vast kan maken, niet zo'n speelding die je er evt overheen kan zetten/in de box kan zetten. Alvast bedankt, groetjes.
Wij hebben een speelboog van Chicco: http://www.goedkoopbabyspullen.nl/article11334378.jpg Gewoon te koop bij Intertoys of bij de babyzaken. Grappig....zie nu dat jij de 1e echo had op de dag dat onze jongste dochter geboren is!!!
Bij de Intertoy's heb je die speelbogen. Ik heb er voor mijn zoontje toen ook 1 gekocht, er zaten 3 speeldingetjes aan. Je kan em bevestigen met een knijper (zit er aan vast) aan het ijzer van het wipstoeltje.
Waarom wil je geen babygym? Dat vind ik juist ideaal, kan je ook zonder wipper goed gebruiken (in de box, op een kleed op de grond)
Ik heb Playgro amazing garden speelboog en daar nog wat Loopy links aanhangen. Mijn wipstoel is vrij hoog, en past daardoor niet onder een babygym.