Hoi, ik had een vraagje over het temperaturen. Ik ben er heel pas mee begonnen, en heb dus nog niks om te laten zien maar vanaf het begin...weekje gelee...zit ik dagelijks op 36,50/36,45 vrij standaard. Nou was gisteren mijn temp ineens 36,25. Ik had gelezen dat een daling aan kan geven dat het eitje snel komt. Maar mijn ovu testen geven nog maar een licht streepje aan, wat w.s. Altijd is? Vandaag was mijn temp 36,37. Is hier al iets uit te concluderen? Alvast bedankt voor het mee denken
nee kan je nog niks uithalen. een dip kan vaak duiden op een eisprong maar hoeft niet. gewoon doortempen en dan zal je je ei vast vinden.
Ik heb ook een dip als ik wat korter of slechter geslapen heb. De dip voor de eisprong is meestal niet meetbaar. Probeer anders ook ovulatietesten, dan heb je nog iets meer zekerheid. Met alleen temperaturen zie je pas achteraf je eisprong.
Die gebruik ik ook er naast. Ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben maar tot nu toe alles negatief helaas.
Even kijken, dag 15 van de cyclus. Ik vermoed een cyclus van 28 dagen maar dit is vlak na de pil dus nog even onzeker. Ik test al vanaf maandag met de ovulatie testen dus ik ga nog wel even Door natuurlijk😊
Oke, dan kan het voor hetzelfde geld nog een tijdje duren. Gewoon doorgaan met testen en tempen is het enige advies nu en regelmatig klussen