Tempkaartje met koorts/Griep

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lauw, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

    Lauw Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden,

    Ik heb waarschijnlijk mijn eisprong gehad op CD 20 (10 maart), maar zeker weten doe ik het niet, omdat ik daarna flinke koorts kreeg voor 3 dagen. (schommelde wel heel erg)
    Vanmorgen was mijn koorts weer weg, maar had ik wel een hele lage temp... :(

    Kunnen jullie hier meer over zeggen..
    - ei geweest?
    - dip heel misschien een innesteling?
    - Waarom heb ik een lagere temp dan de eerste dagen? (voor mogelijk ei)

    Tja... ik weet eigenlijk ook dat ik gewoon geduld moet hebben.. Als mijn temp laag blijft zal het wel geen ei zijn geweest..
    Maar zoals denk ik velen onder ons, ik ben veel te ongeduldig.. ;)
     
  2. liefebees

    liefebees VIP lid

    6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm lastig te zeggen door je koorts..
    Het is wel een hele grote dip! Zou het nog even een paar dgn afwachten, dan zou je temp toch weer wat moeten stijgen als je een ei gehad hebt.
     
  3. Lauw

    Lauw Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Het blijft toch lastig als je onregelmatige cyclussen hebt.. :(

    Ben benieuwd wat hij morgen doet..

    In ieder geval bedankt voor je antwoord..
     
  4. Anita1985

    Anita1985 Bekend lid

    10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zou in ff even aangeven dat er sprake was van fever. Eens kijken wat ff dan doet.. Heb ook hetzelfde probleem. Ben vorig week ziek geweest en waarschijnlijk heb ik toen ook mijn ei gehad. Koorts is nu weg en hieraan kan ik wel opmaken dat mij ei is geweest want hij blijft nu toch hoger als voor mijn ei.
     
  5. Lauw

    Lauw Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Antia: Ik zie dat jij 1 meting mist, dus 1 dag koorts gehad? Maar wel een blijvende hogere temperatuur.. Zie alleen vandaag een lagere temp.. Ik hoop voor je dat het een tijdelijke dip is.. ;)

    Ik heb "fever" aangevinkt, dan geeft hij geen ei meer aan.
    Maar als ik dan mijn temp invul die ik zaterdag op zondag nacht op 3.30 heb gemeten (voor mijn koorts) dan geeft hij wel een eisprong aan..

    zal toch even moeten afwachten denk ik..
    De temp van vandaag was ook wat twijfelachtig... 36.7, hangt er net tussenin.. Morgen maar weer afwachten..
     
  6. Lauw

    Lauw Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    tja. nu lijkt het toch dat ik mijn ei nog niet gehad heb.. vanmorgen had ik duidelijk eiwitachtige afscheiding en wat steken in mijn buik..

    Heb nu wat punten "discarded", kijken of FF nu een nieuw kruis gaat zetten de komende dagen..
     
  7. september1909

    september1909 Actief lid

    27 mrt 2009
    453
    0
    0
    jeetje lauw wat een ingewikkeld kaartje, zeg. hopelijk komt je ei snel in beeld.

    deze cyclus had ik ook koorts, en toevallig een dag na mijn ei. ik heb ook een hele vreemde uitschieter.

    kan jij aan je afscheiding zien wanneer je ei geweest is? fijn hoor. ik moet er helaas echt voor tempen. ik heb dat wel eens gedaan, maar vond het altijd waterig.. lijkt me geen best meetmiddel voor mij. hihi.
     
  8. Lauw

    Lauw Fanatiek lid

    8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Ik moet zeggen, voor mijn zwangerschap merkte ik het nooit. Maar vorige ronde zag ik duidelijk "eiwit". en het klopte ook nog met mijn temp..
    Dus ik verwacht dat het nu weer zo is.. nog even afwachten wat mijn temp gaat doen.. Want ik durf er nog niet op te vertrouwen..

    tja.. Mijn kaartje is een beetje een chaos geworden.. ;)
     

Deel Deze Pagina