vraagje kan je toch zwnager zijn na negatieve test.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joyce78, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce78

joyce78 Lid

13 mei 2007
    6
    0
    0
    werkzoekend en moeder
    arnhem
    Hallo.ik heb een vraag. Ik heb sinds een week pijn in mijn tepels pijn in mijn buik ,buik is ook opgezet (eind van de dag nog erger) ben moe,veel plassen noem maar op. heb zaterdag getest en was negatief,gister bij huisarts getest en negatief,maar ik heb echt idee dat ik zwanger ben,misschien heel kort nog maar,maar toch echt het idee. Zelfs na de negatieve test dacht ik nog steeds dat ik zwanger ben. Vraagje dus,kan je bv nog maar net een week of 2 weken zwanger zijn zonder dat de test positief aangeeeft.Heb ook al een zoontje dus weet hoe het voelt om zwanger te zijn.
    Heeft iemand dat gehad negatief getest maar toch zwanger .

2. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik heb 2 dagen voor nod negatief getest, maar ben tog egt heel erg zwanger...

knuffel

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien heb je iets te vroeg getest? ben je al overtijd dan?
    groetjes van Ramona

4. joyce78

joyce78 Lid

13 mei 2007
    6
    0
    0
    werkzoekend en moeder
    arnhem
    Nee,ik slik de pil ,maar ben laatste maanden zeer slordig geweest vergat ze continue,omdat mijn zoontje steeds ziek was en in het ziekenhuis lag.2 weken geleden was ik een halve tampon ongesteld(sorry) en normaal toch 4 dagen.De dag voordat ik ongesteld werd had ik sex met mijn vriend. Ik zou nu normaal dus volgende week zondag zo een beetje ongi moeten worden. Dus kan het dan zijn dat ik gewoon die 2 testen te vroeg heb gedaan.Bij mijn 1ste had ik getest met 9 weken,dus vraag me af wanneer is het beste,en bij de 1 hoor je het met 3 weken en de ander 6 weken,het verschilt zo. Als ik gewoon naar mijn lichaam luister denk ik het toch egt,maar de test zegt dus niet,raaaaaaaaar word er moe van

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik denk dat je waarschijnlijk niet zwanger bent, omdat het nog een beetje vroeg is om iets te voelen, en omdat je het hoogstwaarschijnlijk op het verkeerde tijdstip hebt gedaan, maar dat hetgene wat je voelt misschien komt doordat je slordig bent geweest met de pil. Zijn toch een hoop hormonen ;)

Veel succes en nog veel sterkte met je zoontje!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zou als ik jou was gewoon over een weekje nog eens testen... Misschien dat je dan duidelijkheid hebt. Maar als ik het goed begrijp zit je dus nog ruim 1 week voor je NOD? Dan is het ook niet raar dat de testen negatief aangeven ;)

7. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Maar als je 2 weken geleden nog ongesteld was en je lichaam nu zegt dat je zwanger bent , dan lijkt mij dat je ervan uit kunt gaan dat het echt zo is! Ook al zegen de testen van niet. :rolleyes:

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als je pas over een week ongesteld moet worden, dan zou ik nog minimaal een week wachten met testen. misschien ben je echt zwanger. Misschien houdt je lichaam je voor de gek (oh en ik kan het weten... ben volgens mn lichaam al minimaal 20 keer zwanger geweest)

9. Woodstockje

Woodstockje Nieuw lid

16 mei 2007
    3
    0
    0
    ik ben nog steeds 14 dagen overtijd. Ik heb 3 (urine)testen gedaan, negatief. Daardoor heb ik een bloedtest bij de huisarts gedaan en deze wees ook negatief uit. Helaas! Dus niet zwanger :( , terwijl ik overtijd ben en zeeeer moe.

Deel Deze Pagina